Et lite barn i magen :) Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 Der har jeg ikke gjort... og jeg må vel endre noe på skattetrekken der også. Har blitt trekt 36 % skatt, men kan vel gå ned noe nå som jeg skal ha 80 % utbetalt lønn.
ღEmilie nov 06, Marcus apr 08ღ Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 Jeg fikk beskjed om at Nav fikk tilsendt fra lønnskontoret på arbeidsstedet om hvor mye skatt de skal trekke.. Om du kan gå noe ned pga 80 % er jeg ikke sikkert på - snakk med de på likningskontoret du
Axus' girlfriend Skrevet 12. mars 2008 #3 Skrevet 12. mars 2008 jeg fikk beskjed fra mitt lokale NAV kontor om å levere skattkort siden de skulle stå for alle mine utbetalinger hele dette året. I fjor var det arbeidsstedet mitt som gav slike opplysninger, siden det kun var snakk om noen få mnd.
Capricorn74 Skrevet 12. mars 2008 #4 Skrevet 12. mars 2008 Sånn som jeg har skjønt det og har snakket med min arb. giver om er at arb. giver sender inn eget skjema til NAV der de fyller ut hvor mye du tjener og hvor mye du betaler i skatt. Regner da med at de sender med skattekortet, det er jo uansett de som har det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå