miobell Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 Nå er der ingen tvil.. Jeg har måttet bytte til str. 80 C i BH , bruker normalt 75 B, og merker at alle klær strammer. Mine vanlige klær i str. xs og s må jeg for det meste se langt etter. Går med mammabukse eller søte tunikaer over bukser med hårstrikk i gjennom knappehullet. Har innsett at jeg må skifte ut store deler av garderoben min nå :-) den har gitt meg mange frustrerende morgenstunder de siste dagene ;-) Så nå går jeg i dag "halv feit" rundt med store pupper og litt mage trykket inn i en inntilsittende genser. Men er jo herlig, er jo et mer og mer synlig bevis. Morsomt :-)
Ønskebaby08*12 Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 Jeg skjønner hvordan du har det :-) Jeg har også gått opp i bh-str fra 75b til 80 C, kunne kanskje hatt en cup større også....Bruker til vanlig klær i str XS, sånn som deg, men de er nok blitt for små nå. Prøvde noen søte topper og tunikaer i går, i str S/M (36) kanskje litt optimistisk, men de så passe ut, men da jeg fikk de på tøyt det ut alle veier... Og litt hormonell som jeg er for tiden, måtte jeg sette meg ned i prøverommet og gråte en skvett, for syntes jeg så ut som en oppblåst flodehest på to tynne stilkenbein...Må le litt av meg selv nå i ettertid, men ikke noe gøy der og da. Men, det er jo positivt at kroppen forandrer seg, det er vel et tegn på at alt er som det skal, og at spiren vokser og trives :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå