Stolt mamma og englemamma Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 hei, eg har tenkt å begynne å prøve no:) men så har eg lest litt her inne at spotting ikkje er bra. eg spotter ca 2-3 dager før skikkelig mens kommer. er dette veldig unormalt? noen som vet at dette blir problematisk med tanke på prøvingen? takk for svar:)
Babyønske �� Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 For meg har spotting vært negativt. Da det trolig har skyldtes for lite progesteron, som igjen er nødvendig for at et befruktet egg skal kunne feste seg. Har hatt dette fra vi begynt å prøve sist sommer. Jeg har prøvd diverse for å få bukt med det. Og det som ser ut til å ha hjulpet er pyridoksin(vit-B6), Vitex Agnus Castus(kyskhetstre) og doble doser av mange andre vitaminer og omega3. Forrige syklus var omsider helt normal og Vitex hadde jeg da tatt i 6 uker og pyridoksin i 4 uker. Ganske sikker på at dette var det som hjalp meg. I tillegg til spotting hadde jeg svært ømme og voksende bryster i dagene fra eggløsning til mensen. Og syklusen og lutelafasen min ble bare kortere og kortere. Men det skal også sies at det finnes de som blir gravide til tross for spotting, så det trenger ikke alltid være negativt betinget.
LilleBjella Skrevet 12. mars 2008 #3 Skrevet 12. mars 2008 som jeg nettopp sa til ei annen her inne, så har jeg nettopp blitt gravid til tross for spotting fra EL til TR. Brukte tre måneder, så for meg var det ikke noe problem å bli gravid. Et par tre dager før mens tror jeg er ganske vanlig. Sånn har det alltid vært for meg, at TR har begynt og avsluttet forsiktig, og bare et par tre dager med skikkelige blødninger. Var veeeeldig deppa i helgen og var sikker på at jeg aldri kom til å bli gravid på egen hånd. Så ikke ta sorgene på forskudd. Gi det litt tid. Stor klem.
Stolt mamma og englemamma Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. mars 2008 tusen takk for svar:D så da er det håp for meg og;) begynner med første pp i dag;) spennende.
prins06+2til Skrevet 12. mars 2008 #5 Skrevet 12. mars 2008 å spotte 2-3 dager før mens er helt normalt. det behøver du ikke tenke på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå