Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 Hei! Jeg har registrert at det er flere med meg som opplever mindre sexlyst hos mannen. En far skrev et nydelig og morsomt svar som forklarte at det rett og slett var incestangsten som tok dere. Jeg har ingen problemer med å forstå at det kan fly gufne tanker gjennom hodet i forbindelse med sex med kvinnen som venter ens barn. Jeg har faktisk også god forståelse for at jeg ikke er på mitt fresheste akkurat nå, og at far naturlig kanskje føler mer kjærlighet enn blott begjær til mor i disse dager. Men som en annen her inne lurte på: Hva betyr dette i praksis? Jeg synes selvsagt ikke det er superfestlig å bli avvist (eller ikke tilnærmet), men det kan jeg godt leve med av overnevnte årsaker. Det jeg imidlertid er redd for, er at han begynner å få lyst på andre. Vi har et godt sexliv, og er vant til hyppig sex. Når han ikke lenger vil ha meg, lengter han da etter andre i mellomtiden? Han har da fremdeles et ønske om å få stilt sine lyster...? (Jeg trår til oralt titt og ofte). Dette er ikke ment som klaging, og jeg føler meg overhodet ikke dårlig behandlet. Er bare veldig usikker på hva som foregår i hodene til disse mennene, det har vist seg å være et litt vrient tema hjemme... Tusen takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå