Gå til innhold

Se her dere med P - ring !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du fornøyd ?

Noe du ikke er fornøyd med ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg begynte å bruke det når det var klart for markedet og har vært fornøyd hele veien:-)

- Det som er veldig positivt er at man får mindre hormoner i seg enn ved p-pillebruk.

- Mindre blødninger under menstruasjon

- Lett å bruke og lett å ta ut og skylle daglig.

- Ikke merkbar under sex (men første gangen er det mentale kanskje litt sterkt til stede;-)

Skrevet

Har brukt.

Ble gravid da jeg brukte den....men min egen feil, satte den inn en dag for seint... Når jeg skulle prøve den igjen denne gang så minsta jeg lysta, fikk trøbbel i underlivet med tørrhet, smerter under samleie og klødde..sopp og diverse var utelukka, var å tok prøver hos legen....reagerte på selve ringen..

Synd, for den var kjekk da..og jenta jeg fikk er jo NYDELIG :-DDDD Så HUSK å sett den inn i RETT tid!!! En dag over er nok..

Skrevet

Må man ta den ut og skylle den hver dag ??

Jeg har begynt å tenke på prevensjon til etter fødsel, og P-ringen er sterkeste kandidat til nå.

Jeg reagerte på p-pillene jeg brukte, og fikk plutselig fryktelig høyt blodtrykk, så måtte slutte på dem, og fikk resept på P-ring.

Rakk ikke å prøve den, for jeg ble på mystisk vis gravid i overgangen, hehe:-D

Skrevet

nej, en må da ikke ta den ut og skylde den hver dag!!

men du kan ta den ut når du skal ha sex om det er i veien eller er ubehagelig. Det er ett visst antall timer du kan ha den ute. :D

Skrevet

Det er da iallefall praktisk:-)

Og at en får mindre blødninger er også en fordel.

Jeg husker iallfall da jeg fikk mensen tilbake etter fødselen - det fosset i dagesvis, og fytti så vondt det var!

Skrevet

Jeg er helt utrolig fornøyd!!

*p-pillene blir avglemt

*da jeg brukte plaster glemte jeg å bytte hver uke... glemte å ta det av også...

P-ringen er perfekt, sett den inn og der er den i 3 uker (skyller den av og til...) så er det en uke ut, 3 dager med litt mens og inn med ny! :)

Hurra!! Perfekt!!

Skrevet

Den er glimrende!

- Og du trenger ikke å ta den ut i det hele tatt på 3 uker dersom du ikke ønsker det. Dersom du ønsker å ta den ut (v/f.eks sex) kan den være ute i max 3 timer.

- Myyye mindre blødning enn ved piller (har enda ikke fått mens og ringen skal inn igjen i kveld!!!) Hææærlig!!!

- Eneste problem: Den er så glimrende at faren er å glemme å ta den ut etter 3 uker. Merker jo ikke noe til den, og ting en ikke merker, kan fort glemmes......

Skrevet

må si at det er det beste jeg har brukt,men ikke 100%fornøyd.men det har vel mere med kroppen min å gjøre,tåler dårlig hormoner.

Skrevet

Både jeg og sambo merket den. Litt pes å ta den ut osv da jeg mister litt gnisten i nuet.... Men her er den nest best etter p-sprøyte! Har prøvd kobberspiral og p-piller tidligere..

Skrevet

Brukte og p-ring. Helt grei. Tok den ut av og til ved sex. Men med mindre man tar den ut trenger man ikke å skylle den. Kroppen har jo innlagt rengjøringssystem :)

Men jeg ble og plaget med kløe og tørrhet, måtte slutte... Tror ikke alle blir det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...