lille frø, mor til to Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 Nå er jeg ikke lenger gravid, var kommet til uke 13. Hadde blødd i ei uke og hadde litt magesmerter. På ultralyden så de at fosteret var veldig lite og at hjertet ikke slo. Det var ikke liv laga. De målte fosterets lengde og så at det hadde vært dødt siden uke 8. Skulle bare ønske jeg hadde fått vite dette før.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 Det var leit å høre, og jeg forstår godt følelsen av å skulle ønske du visste dette før. Jeg håper du blir tatt godt vare på!
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 12. mars 2008 #3 Skrevet 12. mars 2008 Uff, dette var virkelig trist lesing :-( Håper du kommer tilbake snart og da skal du se at alt går bra. Bare krev at du får tidlig ul og slikt neste gang for å se at alt er i orden. Frem til da får der ta varer på hverandre. Klæm
Gjest Skrevet 12. mars 2008 #4 Skrevet 12. mars 2008 Jeg vet hvordan du har det. Det er lite vi kan si til trøst, men ikke gi opp. Jeg hadde to på rad, det føles trøstesløst. Fikk beskjed etter andre spontanabort at vi burde vente minst 3 mnd før vi prøvde igjen, måneden etter var jeg igjen gravid og fødte 9 mnd senere en vakker datter. Har du mulighet til det, reis bort en tid. Påske står for døren, håper du har fri og kan ta en tur bort fra alt maset. Lykke til videre!
lille frø, mor til to Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. mars 2008 Takk for støtten De på Bærum sykehus var helt fantastiske. De var veldig flinke. De sa jeg bare skulle komme direkte dit å ta UL i 8 uke når jeg ble gravid igjen. Er hjemme i dag og slikker mine mentale sår.
2 fine små Skrevet 12. mars 2008 #6 Skrevet 12. mars 2008 Saa trist aa hoere, spesielt er det trist at du lykkelig uvitende har gaatt rundt siste 5 ukene og tenkt at alt er bra. Den forstaar jeg godt at du kjenner godt. Oensker deg alt godt videre, og det kommer nye muligheter, selv om men ikke helt klarer aa tenke det. Datteren min ble til 6 uker etter en utskrapning. Naa venter vi nr 2, saa det gaar fint an, ogsaa for deg, helt sikkert. Hilsen en som har mistet 4 tidlige spirer og som derfor forstaar. Klem klem
Miss Misantrop Skrevet 12. mars 2008 #7 Skrevet 12. mars 2008 Saa trist. Allles verste mareritt. Skulle onske alle gravide kunne faa tilbud om veiledningssamtale og tidlig ul I uke 8. De kan ikke gjore noe for barnet paa det tidspunktet, men det ville ha lettet mor veldig. Haaper du har noen aa prate med.
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 12. mars 2008 #8 Skrevet 12. mars 2008 så grusomt at du måtte oppleve dette.har vært gjennom d samme selv å vet hvor tungt og vondt d er.. ta godt vare på hverandre i tiden fremover . mange varme lykkeønskninger fra meg.
babyandme Skrevet 12. mars 2008 #9 Skrevet 12. mars 2008 Så synd å høre, trøsteklem! Lykke til videre.
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 12. mars 2008 #10 Skrevet 12. mars 2008 Det var veldig trist å høre Hadde en sa selv og vet hvor vondt det er. To månder etter fikk jeg positiv test og har en gutt på 15 mnd nå. Du må ikke gi opp håpet. Lykke til videre i livet. trøsteklem sendes til deg
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #11 Skrevet 12. mars 2008 Det der er bare så innmari vondt. Skulle tro du snakka om meg. Når du føler at du er klar for å begynne på ny, gjør du det. Også krever du tidlig ul, det gjør et hav av forskjell. Fikk en skikkelig støkk når jeg leste innlegget ditt. Du har min fulle sympati!
2 fine små Skrevet 12. mars 2008 #12 Skrevet 12. mars 2008 Vil bare nevne at man skal ha tilbud om tidlige UL naar man har mistet foer. Jeg har tatt det uke 5, 7 10 og 13 i dette svangerskapet, og det har vaert veldig godt altsaa. Ikke fordi jeg er i overkant bekymret, men for aa unngaa at jeg ikke gikk rundt med en graviditet som hadde stoppet. (4 tidlige mistet som sagt og 3 av dem maatte jeg ha utskr paa, saa man ville foelge tett opp denne gangen) Likevel saa faar jeg barn da =o) Det er jo gladnytt! Og saann er det jo alltid, man ER ikke sine erfaringer, man bare opplever dem. Husk det! Jeg tenker konsekvent paa meg selv som en som faar barn, ikke en som mister, det haaper jeg du kommer til ogsaa. Lykke til videre naa.
Sikkertforgammel Skrevet 12. mars 2008 #13 Skrevet 12. mars 2008 Huff, så trist, er urettferdig at noen må gå gjennom det der.... Ønsker deg lykke til videre.... Trøsteklem....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå