giggsi Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 Noen som har en sånn? Og vil dere annbefale den? Pris og merke er også av intr.
1881 Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 Var oppe en slik tråd her i forrige uke, var vel nesten ikke noen som anbefalte denne løsningen og heller ikke selgerne på de forskjellige elektrisk foretningene heller.
S.J.E.F.E.N Skrevet 12. mars 2008 #3 Skrevet 12. mars 2008 vennina mi har sånn men hu bor alene og har liten leilighet hvor hun må ha askemaskin på kjøkkenet. Jeg syntes den virka genial men da jeg måtte jøpe ny vaskemaskin frarådet de meg til å kjøpe slik siden jeg hadde 2 barn og vaskemaskin går hele døgnet. Hun i butikken mente det var vaskemaskiner som ikke hadde kvalitet eller kapasitet til hele familier bedre å kjøpe en av hver får dermed bedre kvalitet på begge deler.
giggsi Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. mars 2008 Det er plassmangel som er grunnen.Har lite bad og har ikke mulighet til å ha dem oppå hverandre.Er litt dumt å ha tørketrommel på soverommet.Har kondens trommel,men den får jeg ikke brukt.
klg,2 boys now:) Skrevet 12. mars 2008 #5 Skrevet 12. mars 2008 vi har ariston,kostet vel ca 5000 men ville valgt ett annet merke.hatt en del problemer med selve maskina.men patenten er genial synes jeg.nå trommler ikke jeg mye klær,men kjekt å ha muligheten til det hvis det er noe det haster med.men tørket klær alltid der vi bodde før,tar lang tid å bruker mye strøm.men det gjør vel alle trommler.
petite fleur Skrevet 12. mars 2008 #6 Skrevet 12. mars 2008 Vi har også Ariston, vil ikke anbefale den. Var på tilbud til 3700. Den hopper en del, og tøyet lukter rart når det er tromlet.
To tette + snart ei med flette Skrevet 12. mars 2008 #7 Skrevet 12. mars 2008 Jeg har kombi! En Ariston som jeg betalte 5500 for tro jeg, husker ikke helt. Den er nå snart 5 år gammel. Den har mange forskjellige vaskeprogrammer f.eks et 30 min program som er topp til regntøy med søle/sand som trenger litt mer enn bare en skylling (går mye i det om dagen), et ullprogram som er helt genialt og den er faktisk veldig god på flekker, høres rat ut, men det er helt sant! Tørkingen er ikke like bra, men helt grei Må sies at jeg hadde også plassmangel da jeg kjøpte den, hadde ikke valgt samme løsning nå, men det er mer TIDEN som plager meg, at jeg ikke kan vaske og tørke samtidig, ikke resultatet av vask og tørk.
Frk&vesla Skrevet 12. mars 2008 #8 Skrevet 12. mars 2008 Har en Candy vask/tørsk CMD146. Og er fornøyd hittil iallefall. Betalte vell 4995 på elkøp, og synes den er genial. Klærne blir no rene & ikke minst tørre når jeg tar de ut. Sparer også en del tid på å slippe å være avhengig av å legge de fra vaskemaskina til tørketrommelen, spesielt når en er ensom & har en skummel kjeller en må gå nedi. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå