Gå til innhold

Jeg ble så glad, men så skuffa....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk en stor pose med brukte klær fra naboen, åpnet den og det første jeg tok opp var en bukse med hull i.

Så en masse klær i str 122-128 som var utvasket og nuppete. Deriblant 2 jakker som ikke var vasket.

Min bruker str 92 i dag og da er det noen år til han kan bruke 122-128.

Av de klærene jeg fikk var det 3 klesplagg jeg så nytte i.

Resten av klærne tror jeg jeg gir til fretex, MEN kan man gi klær dit man selv ikke ville bruke, nå de er utvasket?

Jeg ble så glad for å få klær, men ble så skuffa når jeg gikk gjennom posen. Snakka nettopp med naboen og takket for klærne, men sa bare at de var altfor store, da sa hun at jeg kunne gjøre hva jeg ville med de, gi de videre til noen andre eller kaste de.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud man gir vel ikke bort klær med hull i? Skjønner godt at du ble skuffet :/

Skrevet

Jeg ville ikke gitt ting til Fretex, som jeg ikke ville brukt selv. De får så ufattelig mye klær og det skal jo være noe som selger. Men om de er fullt brukbare så kan de jo gis til noen som sender til u-land. Nuppete klær skulle ikke ha så mye å si, men hullete klær ville jeg kanskje ikke sendt.

Skrevet

Bruker ikke Fretex utslitte klær til fylling og sånne ting? Lapper osv?

Kjedelig da, men det var enda godt du ikke hadde betalt for dem ihvertfall.

Skrevet

Jeg synes det er utrolig frekt å gi bort møkkete slitte klær... Man burde kaste ubrukelige klær, ikke gi dem videre til andre. Har esker med gutteklær jeg vil bli kvitt, skulle gjerne hatt en nabo som vil ha..:-) Men aldri om jeg hadde gitt bort slitte - møkkete klær.

Skrevet

De er brukbare, men slitte. Da gir jeg de til noen som sender de til andre land.

Har kasta den buksa og et par andre klær som var så slitte at jeg ikke ville ha brukt de.

Skal prøve å finne ut av det:-)

Takk for tipset.

Skrevet

Æsj da...Hun har vel ikke klart å kaste de selv da!!Frekkt..

Skrevet

Når Lille var liten fikk jeg også 4 svære poser fulle av skittene, utvaskede klær med masse hull og gulpeflekker av en dame som kjente pappa'n til lille. Flaut synes jeg. Ikke noe av det var brukbart! Grøss. Skjønner ikke at folk tør jeg.

Skrevet

En ting er at de var slitte og hullete, skuffa ja det ble jeg.

Men å gi meg klær i str 122-128 er også litt drøyt når min bruker 92, aner ikke alder på de som bruker 122-128, men tror nok at til den tid han kan bruke de, så er han så pass gammel at han kansje ikke vil gå i umoderne klær?

Skrevet

Opplevde noe av det samme da jenta vår ble født. Fikk et helt lass med klær av ei venninne av mannen min. Var egentlig ikke veldig intr. Men følte jeg måtte takke pent:) Helt til vi åpnet posene. Ble helt paff. Bare studd ned alt mulig. Helt utvasket og krølla sammen gamle smekker, flekkete, nuppete klær, bamser, osv. Følte at ho bare var glad for å bli kvitt det til oss. Så slapp ho å sjaue mer med det. Var ikke mye vi beholdt gitt;) Ho sa også at vi bare kunne kaste det som vi ikke ville ha. Og det er snilt av de å gi oss klær, men ikke klær som passer best i søpla;) Vi kasta noe, ga noe til en leveranse til Latvia. Men tror ikke de vil ha skitne, utvaska klær. Vi vil jo ikke ha det;)

Skrevet

Jeg har opplevd nesten det samme, bare at hun som hadde disse klærne skulle faktisk ha betalt! 1000 kr for 4 bæreposer med 25 år gamle slitte, utvaskede klær.

Skrevet

Mulig at de tar inn klær som er ødelagte og lager fyll til puter og dyner av de. Du kan jo ringe og spørre.

Skrevet

Ja, det var litt på kanten å skulle ha betalt for 25 års gamle klær.

Skrevet

Når jeg gir bort klær etter gutta passer jeg på at det er helt og rent..

Har ingen å arve etter, så her blir det bare nye klær..

Har vel arvet noen få plagg og har vært overlykkelig for de.

Men får jo ikke arvet noe når vi ikke har noen kjente som trenger bli kvitt klær..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...