Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våknet i morges uten å være kvalm/uggen, har vært det hver dag de siste 2-3 ukene. Jeg er 8+5 nå, var ikke det litt tidlig? Leser jo at det kan komme og gå litt, så jeg skal ikke bekymre meg. Men er det andre som har blitt kvitt kvalmen så tidlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå skal jeg ikke si at jeg er kvitt kvalmen... Men de siste to dagene har jeg vært mindre kvalm enn jeg har vært tidligere. *bank i bordet!!!* På Babyverden står det faktisk om uke 9 (altså tiende uke her inne) at kvalmen kan avta. Jeg er selv usikker på termin, er vel offisielt 9+3, men kan like gjerne være 8 + noe. Ellers tror jeg det er veldig individuelt når kvalmen avtar. Noen sier uke 8, andre sier uke 16, andre igjen sier uke 12 eller 14-15.

(Nå går jeg sikkert rundt og er grønn i trynet i flere dager som straff fordi jeg våget meg på å skrive dette innlegget her, hehe!)

Skrevet

Hei!

Jeg har vært mye kvalm frem til i forrige uke. Er 10+3 i dag. Leste i en bok jeg fikk under forrige svangerskap at kvalmen ofte avtar i uke 9.

Skrevet

Hei.

Hos meg har kvalmen gitt seg i uke 12, i alle svangerskapene mine..også dette.... :))

Heldigvis!!

:)

Skrevet

Jeg føler meg mye bedre i dag enn på lenge! skal vel ikke klage, men har hatt ett par, tre uker med kvalme og trøtt/slapphet.

Er i dag 9+1 og begynner å tenke på å trene igjen, håper det fortsetter for nå er jeg tilnærmet normal:) det er digg det!

Dessuten har jeg merket at puppene er mindre ømme enn de var. Er det normalt forresten?

Skrevet

I uke 6 kom kvalmen snikende på meg.... var elendig til det i 9 uke begynte å gi seg. Er flere ting jeg ikke orker tanken på å spise nå også, men jeg er ikke kanstant kvalm lenger! Nå er jeg 10+2 Bank i bordet.

Skrevet

Hmpf... jeg var vel for rask til å dømme kvalmen som borte. For i morges var den på plass igjen. Men kanskje det er et tegn på at den kan gi seg litt etter litt.

Må innrømme at jeg faktisk ble litt letta da jeg kjente kvalmen igjen.... (Hah, dette får jeg sikkert igjen for å ha sagt....)

Skrevet

Jeg er faktisk i fin form i dag også! To dager på rad! Dagen i går var så fin - jeg er sliten enda, men nesten ikke kvalm. Litt dårlig matlyst, og som små troll er det ting jeg heller ikke kan spise - men jeg føler det som om jeg har fått livet tilbake. Håper dette varer litt lenger! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...