Maud Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 Det regner igjen, men i dag er humøret bedre. Jeg sitter ved kjøkkenvinduet og ser ut på regnet. Ser at naboen på 48 er ute og prøver den nye rullestolen sin. Da blir jeg takknemlig for at helsa er bra, kroppen virker, hodet fungerer og livet er bra. Jeg har født tre barn som heldigvis er velskapte, flotte, deilige, søte, friske og ofte blide ;-) I dag skal jeg på utviklingssamtale på storebrors skole og forventer bare positive tilbakemeldinger. Bortsett fra at han skriver som en gris da... Men han er skoleflink, sosialt kompetent og en blid og utadvendt unge. Jeg er jammen heldig :-D
Sara Rompompei Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 Og jammen tittet ikke sola fram også. Akkurat mens jeg satt og leste innlegget ditt. Og vips fløy en fugl forbi vinduet her med nebbet fullt av kvister... NÅ ER DET VÅR
Maud Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. mars 2008 Ja, det er vår! Jeg vet dessuten svaret på spørsmålet Dritgrei stilte her om dagen. De første blomstene som titter frem i vår nye hage er perleblomster. Er det ikke det de heter de små blå?
Sara Rompompei Skrevet 12. mars 2008 #4 Skrevet 12. mars 2008 Jo det er perleblomster... Og de er jo så skjønne ) Tror jammen ikke det har kommet opp noe her enda jeg... skal titte litt rundt huset og se etterpå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå