Honningmelon Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 Har kjempevondt i ei visdomstann (betennelse), og det er så vondt at jeg ikke klarer å gape, spise, drikke osv. Da jeg ringte til tannlegekontoret, fikk jeg bare beskjed om at jeg måtte finne meg en annen tannlege da de prioriterte barn (hadde mye å gjøre). Og det forstår jeg, for det er skoletannlegen, men er det ikke vanlig å sende ut brev så man er klar over dette da??? Sambo fikk brev om dette for 3 år siden. Syns det var ganske frekt, jeg.
*bolla pinnsvin* Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 Ringte du skoletannlegen din og så er du født i 1982!? Du er klar over at du ikke går på skolen lenger, eller...?
Honningmelon Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. mars 2008 Jeg har gått til den tannlegen i alle år, og det er mange voksne som går dit. Den tannlegen er ikke kun beregnet på skolebarn selv om de er prioritert.
Fraggelhysa! Skrevet 12. mars 2008 #4 Skrevet 12. mars 2008 Men hva er egentlig problemet med å finne deg en privat tannlege? Jeg jobber på et privat tannlegekontor og vi har mye kortere ventetid enn det de offentlige har. Egentlig så burde du være glad for at de prioriterer barna.
Honningmelon Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. mars 2008 Men, kjære vene, har jeg sagt det er noe problem å finne seg ny tannlege da? Og jeg sa da selv at jeg skjønner at de prioriterer barna! Men, det er måten jeg får beskjed om det jeg reagerer på. Jeg var der for ett år siden, og skulle nå ha ny time i april. Så når jge tilfeldigvis ringer, så får jeg beskjed om at jeg bare får finne meg en annen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå