Mammasin Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 Må man bestille dette? Eller får man det automatisk da man har bestilt til spebarn og to voksne?
ToPrinsesser<3 Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 Det er vanlig å bestille dette i tillegg, noen tar med egen reiseseng også.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #3 Skrevet 14. mars 2008 Man bør spørre spesielt om barneseng for å være helt sikker. Vi har fått reiseseng på de hotellene vi har bodd med baby. Nå vet ikke jeg hvor dere skal, men ofte kan det være kjekt å ha barnestol på hotellrommet/leiligheten og. Og det kan man ofte få hvis man spør når man bestiller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå