Mamman til AM&JS Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 Stakkars..eller vet jo at den ikke har det bra med skabb da..men alikevell..( Den hoppet jo å spratt jo..etter at skuddet var avfyrt... Sitter å småsutrer her jeg..ikke skjønner jeg at jeg måtte se på det heller men.. Den kan jo ikke gå i tettbebyggelsen her..(
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 er nok best for reven og få slippe, dessuten er det veldig smittsomt slik at andre rever får problemer om man ikke ordner oppi det
Meg og knoll&tott Skrevet 12. mars 2008 #3 Skrevet 12. mars 2008 Skabb er det værste en rev kan få sis det... så du får prøve å trøste deg med at han har det godt nå!!! Har sett rever som har hatt skabb lenge, og det var ikke et vakkert syn.. di lider, så det er godt noen kan hjelpe di så di slipper å ha det vondt!!!
Mamman til AM&JS Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. mars 2008 Ja...tenker på det..! Dem er jo så vakre når dem er "friske"... Godt ikke ungene var hjemme..smalt jo mellom husene her..
Gjest Skrevet 12. mars 2008 #6 Skrevet 12. mars 2008 Men dere har ringt dyrevernet og fått den fjerna? Dere kan ikke på noen måte være i nærheten av den.
Gjest irismor Skrevet 12. mars 2008 #8 Skrevet 12. mars 2008 Revejakta er over og så sant han ikke hadde fellingstilatelse så kan han få bot og inndratt våpen og våpenlisens. Rever med skabb bør og skal skytes fordi de smitter resten av standen. Men kun med fellingstilatelse. Og skabb smitter til hund og katt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå