tebekaa Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 Har invitert mannen i mitt liv på lunch i dag, jeg. Nå skal jeg straks rydde litt og dekke lunchbord, for god-mannen kommer om ikke så lenge. Omelett og kaffe, da blir han glad! Kanskje jeg tenner noen lys også, tji-hi. Vi skal spise lunch sammen, og så skal vi til tannlegen. Kjemperomantisk;-) Er så greit å ta dobbeltime, for da kan han passe lille-snupp når jeg er inne og omvendt. Ha en god dag alle sammen med mange små og store gleder:-) Klem til alle som vil ha.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 Høres koselig ut! Deilig med sånne små ting i hverdagen! Kos dere:-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. mars 2008 #3 Skrevet 12. mars 2008 Sender selvfølgelig klem til deg også:-))
Gjest Skrevet 12. mars 2008 #4 Skrevet 12. mars 2008 Høres veldig koselig ut. Kjekt å oppleve sånne små romantiske øyeblikk i hverdagen. Tenn stearinlys du! Lykke til hos tannlegen! Klem tilbake:)
Maud Skrevet 12. mars 2008 #5 Skrevet 12. mars 2008 Romantisk date med mannen høres kjempebra ut! Det tror jeg at jeg også må få til snart. Det er dårlig med romantikk i hverdagen for tiden. Dobbeltime hos tannlegen, det er jeg imidlertid glad jeg slipper... Takk, jeg vil ha en klem :-)
Karomamma Skrevet 12. mars 2008 #6 Skrevet 12. mars 2008 He he, avslutning hos tannlegen da gitt.... Spøk til side, håper dere hadde en romantisk lunsj!!! Vart d no klining? He he...
tebekaa Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 12. mars 2008 Tja, romantisk er vel kanskje å overdrive, ja. He, he, stakkars store, tapre Mannen har jo blitt forkjølet;-) Ikke så fristende med klinings når resen renner, nei. Men vi hadde det jo veldig hyggelig da:-) Hadde ryddet, moppet, tent lys, lagd kaffe, og stekt 2 omeletter med ost og skinke. Koselig avbrekk i en ellers travel hverdag. Og heldigvis er vi veldig dårlige kunder hos tannlegen. Null hull!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå