Imsdal 1976 Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 Har to barn. Nr 1 er nå 3 år Nr 2 er snart 2 år. De går i park=ute å leker 4 timer pr dag sammen med andre barn. Har nå søkt barnehageplass,men det er ikke lett å få plass i her i oslo,så jeg er så usikker på hva som er best for barna og for oss foreldre. Kommer ganske sikkert ikke til å få plass til nr2 fordi han er under 2 år,men mulig jeg er heldig og får plass til 3åringen. Så skal jeg bare la barna gå i park enda et år og satse på at barna får plass i samme barnehage til neste år. Eller skal jeg flytte over 3 åringen i barnehage dersom vi får plass,da blir dagen slik......Levere storebror i barnehage kl08, så levere lillebror i park kl 10. Hente lillebror i park kl 14, så hente storebror i barnehage kl 16. Jeg jobber kun deltid,men mannen jobber fulltid. Synes storebror hadde hatt så godt av å begynne i barnehage ,men det høres jo så stress ut, samtidig som det vil være ca 30min gåavstand fra park til barnehage. Heller mor å la gutta gå i park et år til,men noen har pratet med mener også at det er dårlig gjort ovenfor 3 åringen at han må "traske" i park til han blir 4 år......
Gjest Skrevet 12. mars 2008 #3 Skrevet 12. mars 2008 Tror jeg ville valgt bhg.til 3 åringen.Desuten er det vel søskenprioritering,så når du da legger inn (har inne) søknad på lillebror blir han prioritert?
Imsdal 1976 Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. mars 2008 Har fått beskjed om at det ikke er søskenprioritering og at minstemann mest sannsynlig ikke får barnehageplass til høsten.
*Minnie Mus* Skrevet 12. mars 2008 #5 Skrevet 12. mars 2008 jeg hadde valgt parken helt klart hvis du kun får plass til en. Hadde ikke orket å stresse med barnehage og park. Synes ikke at en treåring har vondt av å ikke gå i barnehage! Viktigste er vel at han får lekt med andre barn, trives og har det bra...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå