Gå til innhold

Er så usikker,Hav hadde dere gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har to barn.

Nr 1 er nå 3 år

Nr 2 er snart 2 år.

De går i park=ute å leker 4 timer pr dag sammen med andre barn.

Har nå søkt barnehageplass,men det er ikke lett å få plass i her i oslo,så jeg er så usikker på hva som er best for barna og for oss foreldre.

Kommer ganske sikkert ikke til å få plass til nr2 fordi han er under 2 år,men mulig jeg er heldig og får plass til 3åringen.

Så skal jeg bare la barna gå i park enda et år og satse på at barna får plass i samme barnehage til neste år.

Eller skal jeg flytte over 3 åringen i barnehage dersom vi får plass,da blir dagen slik......Levere storebror i barnehage kl08, så levere lillebror i park kl 10.

Hente lillebror i park kl 14, så hente storebror i barnehage kl 16.

Jeg jobber kun deltid,men mannen jobber fulltid.

Synes storebror hadde hatt så godt av å begynne i barnehage ,men det høres jo så stress ut, samtidig som det vil være ca 30min gåavstand fra park til barnehage.

Heller mor å la gutta gå i park et år til,men noen har pratet med mener også at det er dårlig gjort ovenfor 3 åringen at han må "traske" i park til han blir 4 år......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg ville valgt bhg.til 3 åringen.Desuten er det vel søskenprioritering,så når du da legger inn (har inne) søknad på lillebror blir han prioritert?

Skrevet

Har fått beskjed om at det ikke er søskenprioritering og at minstemann mest sannsynlig ikke får barnehageplass til høsten.

Skrevet

jeg hadde valgt parken helt klart hvis du kun får plass til en. Hadde ikke orket å stresse med barnehage og park. Synes ikke at en treåring har vondt av å ikke gå i barnehage! Viktigste er vel at han får lekt med andre barn, trives og har det bra...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...