Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 Vi har en printer, den er ganske stor, så jeg vil ikke ha den på bordet her i stuen, og jeg setter den bort hver gfang jeg har brukt den. Bruker bare til å printe ut bilder og til blanketter. Vel. Pleier å sette den på kottet, men der er den ikke. Nå har jeg lett gjennom hele huset, og siden den er ganske stor kan den ikke ligge gjemt bl.a og den ER ikke her ?!?!?
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 i alle dager?? Om du bor med flere så ville jeg tatt en liten forhørsrunde?
Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet Skrevet 12. mars 2008 #3 Skrevet 12. mars 2008 Kanskje babyen har stukket av med den tenker du på? Hehe. Ringte mannen min som var helt superstressa og mente jeg hadde kjørt den bort på lager. Han jobber på lager, og jeg kjører ikke bil. Hehhehehe
Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet Skrevet 12. mars 2008 #5 Skrevet 12. mars 2008 Nei, er ikke rotete her, "perfekt dibhjem" ;-) Neida, men den får ikke plass under bordet :-D Begynner å lure på om jeg har kastet den liskom
Monstermamma Skrevet 12. mars 2008 #6 Skrevet 12. mars 2008 Smånissene som har det litt gøy med deg kanskje? Du skal se at, plutselig står den på plassen sin!
bibi5 Skrevet 12. mars 2008 #7 Skrevet 12. mars 2008 Kanskje mannen din har solgt den på Finn.no.. :-) Har sett formye reklame tror jeg..hihi
Mammasin Skrevet 12. mars 2008 #8 Skrevet 12. mars 2008 Å sånne ting skjer her hele tiden....og ifølge meg er det alltid en god forklaring..ifølge mannen er det ALLTID noen som har vært her og stjålet det...noe som ikke er mulig!!! Men selvsagt..det KUNNE jo ha skjedd!! Etter en tid kommer det til rette.. det siste var utedressen til vesla..tror du ikke den var søkk søkk søkk borte...jeg trodde jeg skulle bli gal.. Mannen var overbevist om at den var lagt undervogna og sånn falt ut da vi var i byen..eller helst at noen hadde STJÅLET den....jaja en dag får han vel rett den mistroende mannen min:-) Men oppklaringen kom da jeg hentet henne i barnehagen og der hang jo dressen...vi var syke de dagene og litt tullerusk i hodene!!
Sebra Skrevet 12. mars 2008 #9 Skrevet 12. mars 2008 Kansje vi har de samme husnissene som flytter på alt mulig.
Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet Skrevet 12. mars 2008 #10 Skrevet 12. mars 2008 Herregud!!! Jeg fant den, på den faste plassen sin?!!?
Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet Skrevet 12. mars 2008 #12 Skrevet 12. mars 2008 Jo det vaer jo der jeg så først, har sett flere ganger før og. Tror jeg har blitt senil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå