Gjest Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 Hvis du har bevis på at den er sendt og at posten har rota den bort skal de betale deg erstatning for pakka som er borte.
3 rosa og en blå Skrevet 12. mars 2008 #3 Skrevet 12. mars 2008 Hvordan ble den sendt da?? Har du sendingsnummer så kan den jo spores opp hvis ikke så vet jeg ikke.
~sjiraff~ Skrevet 12. mars 2008 #4 Skrevet 12. mars 2008 Kommer ann på hvordan pakka er sendt. Er den sendt som brevpost finnes det jo ikke noen sporing eller "bevis" for at den er sendt, og dermed skjer det ikke noe. Er den sendt som en pakke blir den jo sporet og dermed er posten erstatningsansvarlige.
Gjest Skrevet 12. mars 2008 #5 Skrevet 12. mars 2008 Får som regel en kvittering på at du har betalt for forsendelsen fra posten når du leverer pakka.. Den tar jeg alltid vare på til jeg vet at mottaker har fått pakka..
☆Monkey Business☆ Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. mars 2008 Er ikke sporingsnr, fikk hentelapp torsdag og har vært i posten hver dag siden, men de finner den ikke!!!! grrr
pinglo Skrevet 12. mars 2008 #7 Skrevet 12. mars 2008 Det samme skjedde med meg rundt juletiden i 06. Fikk hentelapp, men aldri noen pakke å hente.. Sendte inn klage, men kom ingen vei med det. Ante ikke hva pakken inneholdt, eller hvem den var fra. Ingen som har spurt om jeg var fornøyd med pakken i ettertid heller, så da var det kanskje ikke noe viktig..
☆Monkey Business☆ Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 12. mars 2008 Men dette er noe jeg har bestilt og betalt for.....fikk beskjed om at den har ankommet men så har de plutselig rotet den vekk?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå