Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

sende datteren min på to år i barnehagen,,,

når jeg selv er hjemme...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor det?

Hun har det sikkert mer artig i barnehagen enn hjemme med deg hver eneste dag. Du kan jo heller hente henne litt tidligere hver dag, og heller gjøre noe artig/ta fri en dag du skal gjøre noe spesielt.

En og annen dag er det jo fint å ha de hjemme sammens med seg, men tror jeg hadde kollapset skulle jeg hatt lillemor sammens med meg hver dag jeg var hjemme. (Har vært sykemeldt siden oktober).

Jeg bruker heller å levere henne litt sent og hente henne litt tidlig, så det ikke blir noe stress, men vet hun elsker barnehagen, og venninnene sine der, og hun ville syns det var kjedelig å være sammens medbare meg, i lengden.

Skrevet

takk:-) det var oppløftende!

tenker og at det er dumt å tukle med rutinene rett før nr to kommer,

da skal hun og i barnehagen:-(

bare merket det veldig idag, at jeg fikk vondt av henne,

Skrevet

Slenger meg på her; jeg sender også lillegutt i barnehagen hver dag selvom jeg selv er hjemme. Tenker som så at for det første gangner det oss alle om jeg jeg uthvilt og "ovenpå". Er 38 + 2, og har vært ganske sliten i det siste. Den beste muligheten jeg har til å slappe av er jo å ha litt tid på dagen. Dessuten storkoser han seg i barnehagen, så jeg vet at han har det helt toppers der, bedre enn hjemme sammen med meg hver eneste dag.

Ikke ha dårlig samvittighet, men kos deg og slapp av litt før babyen kommer!

Skrevet

ja og på vanlige dager er jeg heelt enig, sikkert bare en dårlig, hormonell dag!

Skrevet

Syns ikke du skal ha dårlig samvittighet for det.. Datteren din kan ha mye mer ut av dagen når hun kan få leke med andre og være mer sosial enn å henge i beina dine hele dagen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...