* 5 om dagen * Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 vært i tlf kontakt med de som har vært hos ho i natt og i dag....i dag får de ikke kontakt, så får se om vi rekker bort der i dag.... selv om ho blir 86 i mai, så er det tist likevel....
nickoline og supermann Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 alltid trist å miste de man er glad i. ta godt vare på hverandre....
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 12. mars 2008 #3 Skrevet 12. mars 2008 Jeg mistet min oldemor i går. Hun var 91. Trist uansett alder. Selvom man vet det skal skje,blir man aldri helt forberedt. Tenk at det er best for henne å få slippe nå,slippe å ha mer plager. Godt å få hvilt seg nå etter alle disse årene. Tenk på at hun får møte de hun har mistet igjen. Det holder meg oppe:) Klem:0)
* 5 om dagen * Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. mars 2008 ja, det er bare sånn er må tenke...uansett,hvor vondt det er...i et klart øyeblikk for noen uker siden,hadde hun sagt til sin datter at hun snart kom til å dø, men hun gledet seg til det, for da fikk hun se igjen en svigerinne som var funksjonshemmet.... hun har hatt sitt å stri med, for min manns far er 60 år, og når han var liten, var oldemor alenemor...ikke bare bare for 60 år siden... men hun har hatt en godt og langt liv, med masse barn,barnebarn og oldebarn rundt seg... så tiden får vise...håper vi rekker bort, men er nok siste gang i dag....
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 12. mars 2008 #5 Skrevet 12. mars 2008 Så godt for dere å vite at hun ikke er redd for å dø Ta vare på hverandre i tiden som kommer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå