Meg + 2 prinsesser Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 I natt fikk jeg litt mensmurringer og av og på tak i ryggen, og jeg fikk helt hetta!! Jeg er helt klar for fødselen, og har egentlig vært det lenge, men da det plutselig slo meg at "Nå kan det skje" så var jeg ikke så klar likevel, hihi. Jeg ba en liten bønn mot taket der jeg lå: Kjære dere, gi meg bare en dag til, jeg har ikke pakka bæggen engang, også må jeg kjøpe meg tøfler og truser. Amen" " Forresten, jeg må ha ned vugga fra loftet også!! Amen" Jodaneidaså... Helt klar jeg
Gjest Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 Åh...fikk plutselig lyst på en liten en:) Lykke til!!!
Gjest Skrevet 12. mars 2008 #3 Skrevet 12. mars 2008 hehehe,blir man helt klar noen gang da? er dette ditt første barn?
Nusse_83 Skrevet 12. mars 2008 #4 Skrevet 12. mars 2008 he he hvor langt er du på vei? kanskje et hint om at det er på tide å forberede seg litt. spennende tid !
Meg + 2 prinsesser Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. mars 2008 Hihihi:-) Tusen takk:) Det her er det andre barnet, så jeg burde jo absolutt vite hva jeg går til;) Jeg har termin om 8 dager, så det kan jo skje når som helst nå, selv om jeg er litt i fornektelsens verden. Første kom 6 dager før terminen, så det blir spennende å se det her!
Lille Ollebolle Skrevet 12. mars 2008 #8 Skrevet 12. mars 2008 He he :-) Vet akkurat følelsen.. Gledet meg veldig til min andre fødsel, men da vannet plutselig gikk litt før termin, så ble jeg litt sånn, hjeelp, NÅ skjer det :-) Det gikk like bra som første gangen da!
minsta Skrevet 12. mars 2008 #9 Skrevet 12. mars 2008 Det var en av de beste aftenbønnene jeg har hørt om på lenge! haha Lykke til med den forestående fødselen, når du engang får tid... .-)
mamman til to gutter Skrevet 12. mars 2008 #10 Skrevet 12. mars 2008 Du får handle tøffler og truser i dag og få mannen til å bære vogga ned fra loftet, så er du så klar som du trenger å være:-) Og hvis du ikke skulle få gjort det, er det bare å sende mannen ut på handling mens du ligger på barsel. Der kan du jo bruke de flotte nettingtrusene og så får han handle tøffler når han drar hjem etter fødselen. Samboern min måtte handle slipperser til meg så jeg hadde noe å bruke i dusjen etter at de jeg egentlig hadde med ble ødelagte:-) Vugga kan jo ordnes mens du er på barsel goså. Og jeg kjenner følelsen du hadde i natt! Jeg var helt overbevist om at jeg skulle gå over terminen og var nesten sikker på at jeg måtte krangle meg til å bli satt i gang før det hadde gått så langt over tiden at jeg ikke turte mer at når jeg våknet om natta 11dager før termin, tok det ca 2timer før jeg trodde på at noe var på gang. Lykke til!
___ Skrevet 12. mars 2008 #11 Skrevet 12. mars 2008 Kjenner den følelsen ja. Jeg hadde det veldig travelt en dag jeg trodde ting var i gang med nr 2. Ordnet seng, fant frem og vasket klær osv, men det dabbet av igjen. Da det virkelig startet var det bra det ikke var så mye jeg trengte å få gjort. Da gikk det fort ;-) Gjør det du har lyst til, resten tar du greit etterpå. Lykke til.
1881 Skrevet 12. mars 2008 #12 Skrevet 12. mars 2008 Har i utgangspunktet babystopp her i gården, men når jeg hører dere føder i hytt og vest får jeg også lyst på en liten baby til! Eldste er jo 19 år så jeg kan jo også risikere og bli bestemor om noen år, men tror ikke det skjer da sønnen vår skal bli jagerflyger og det er jo noen år til han er ferdig!
Gjest Skrevet 12. mars 2008 #13 Skrevet 12. mars 2008 Haha, da er det vel bare å kjappe seg ut for å kjøpe truser og tøfler da eller??
Meg + 2 prinsesser Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #14 Skrevet 12. mars 2008 Ja, nå er jeg på vei ut for shopping! Og en annen ting, blir den lille her gutt, ja da blir det en feminin gutt, for mammaen har handla masse rosa til den ventende jenta, hihi! Jada, pappaen kan fikse han, men jeg liker liksom å være "klar" også, ha ting i boks.. Ihvertfall nå som huset er så KAOS som det er (holdt på å bygge på i et år) Så du kan si mye er på halv stang.. Heldigvis ser jeg bedring for hver dag:-) Tjæ, de nettingtrusene er bare herlige! Hehehe:) *gleder meg til lille kommer*
Gjest Skrevet 12. mars 2008 #15 Skrevet 12. mars 2008 jeg elsket de nettingtrusene jeg..haha og de stooore bleiene )
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. mars 2008 #16 Skrevet 12. mars 2008 Åh.....lykke til!!! Spennende dette da!
MikroMidas Skrevet 12. mars 2008 #17 Skrevet 12. mars 2008 Man blir aldri helt klar (: Vugga får far ta ned mens du er på føden. Truser og tøfler kan han vel også kjøpe? Det var noen skikkelig lusne unnskyldninger du har for ikke å føde - he he ((: Men jeg kjenner meg igjen. Sååååå lei etter 9 mnd, men ikke helt klar likevel.
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 12. mars 2008 #18 Skrevet 12. mars 2008 Åååå! misunner deg!! Den kriblingen i magen når du kjenner at noe kanskje skal skje, snart er du mamma på nytt!!!! HAR SÅ LYST PÅ NY BABY!!!! *sukk* trenger nok litt større hus, bedre jobb +++ Lykke til!
Meg + 2 prinsesser Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #19 Skrevet 12. mars 2008 Tusen takk:))) Blir nok aldri helt klar nei, sukk.. Ah, jeg skullejo ha........! Åneii, har jeg ikke vaska den lille baby buksa?.... ' Jeg kunne sendt samboeren på shopping, MEN jeg skal gjerne se litt oppegående ut også, hehehe! Neida;) Han er så nydlig så, flink som bare det:) Men pakke bag, DET kan han ikke, så den har jeg begynt på selv den gangen her. ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå