Gå til innhold

Noen som vil bli fosterforeldre her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til lille gutte pusen våres på 10mnd?

Snuppa har begynt og reagere på han,sliter med barne astma fra før av,så vi må prøve ett hjem uten pus:(

Han er blanding av (mamma`n norsk skogkatt og pappan langhåret huskatt)Han er kastrert,vaksinert,øremerket og chippet.

han er veeeldig snill og god,og utrolig kosete.

Og ikke minst vant til barn som herjer med han:S

Er det noen som ønsker seg en,renslig og nydelig guttepus????

Vi bor i fredrikstad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle gjerne gjort det, har alltid hatt katter, men etter den siste gikk bort har jeg kjopt meg hund.. som er litt imot katter.

haaper du lykkes i aa finne ett godt hjem til han

Skrevet

Ja,jeg håper vi finner ett nytt og godt hjem til han fort.

Ellers vet jeg ikke hva vi skal gjøre:(

Ingen andre du kjenner som vil ha en nydelig pus??

Skrevet

Dytt.....

Skrevet

dytter igjen jeg..

Skrevet

Bor i feil del av landet jeg, dessverre. Averter i avisen og prøv hos Dyrebeskyttelsen? Kan hende du må betale et beløp for det, men da sikrer de ham et hjem hvertfall.

Skrevet

Har snakket med dyrebeskyttelsen her,og dem hadde ikke kapasitet til og hjelpe oss:(

Han må være mye ute nå,og nesten bare i gangen inne:(

Håper noen vil ha han fort:)

Skrevet

Å, kjenner at jeg blir veldig frista her...

Måtte avlive den ene pusejenta mi på 10 år for et par måneder siden, og har bestemt meg for å skaffe en til. Men så blei vi enige om å vente litt, for jeg er redd lillegutt kommer til å skremme vettet av en liten kattunge, siden han er VELDIG glad i å klå på pus - som er veldig tålmodig. Men hvis denne pusen din er barnevandt, er det jo veldig fristende. Hvordan tror du den ville reagert på en annen pus? Hun jeg har igjen er en sterilisert jente på 8 år. Aldri vist aggresjon som jeg har sett, men det er ikke mye katter her i nærheten, så jeg vet jo ikke helt åssen hun er med fremmede puser. Gikk greit sammen med den vi hadde fra før av (mora hennes). Blei litt langt dette her men... og - er den langhåra?

Skrevet

Å, må si jeg ble litt fristet...

Men om jeg skal ha katt må den kun være inne, er den vant til å være ute?

(Bor i blokk i oslo, så vanskelig med ute-katt da).

Skal snakke pent med mannen! :o)

Skrevet

Åååååå tenk hardt på det æ..

Pusen våres har maaaange puse venner rundt her.Det er særlig en han er kjempe kompis med.Di leker og koser så fort di ser hverandre.

Ja,han er langhåret.Og nyyydelig.

Hvor bor dere henn??

Skrevet

Den er vant til og være ute ja.

Har ikke kasse inne lenger eller noe.Vet ikke helt om han ville ha trives bare inne.

Skrevet

Nei, da er det nok litt dumt...

Jeg er av den formening at ute-katter skal få lov til å være ute. Litt slemt å sperre inne en katt som er vant til frilivet! :o(

Håper du finner noen som vi ta godt vare på pusen din! :o)

Skrevet

ja helt enig;)

Dumt dere ikke kan ha han ute,men men.

Ja håååper jeg også;)

Skrevet

Vi bor i Larvik. Har kattedør, så her er det ut og inn som man vil. Er egentlig mest glad i korthårpuser. Er det pels som tover seg fort? Greit med litt pelsstell, det må jo til uansett, men har litt hetta for sånne tovete katter hvis du skjønner;P Har du noen bilder?

Skrevet

Det kan tove seg litt,men han eeeeelsker og bli gredd.

Ligger noen bilder på hjemmesiden.

www.linnmathea.piczo.com

tror det ligger under sommer halv året og vinter halvåret

Kan event ta noen og sende deg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...