Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg lagt ut et magebilde på profilen min:) Er 6 mnd på vei. Bare å titte:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjekt å se bilde, Jeg har termin samme dag som deg, men er nok litt større. dette er mitt andre barn. Selv er jeg 31 år.

Skrevet

du er ikke 6 mnd på vei da. men du er i din 6 mnd:)

Skrevet

jeg har termin 9.juli,men er 5 mnd på vei,inn i min 6.mnd :)

er mye større jeg ser jeg,men er også min andre da :)

er også 27år :)

Skrevet

Hei hei!

Så flotte bilder:-) Har lagt ut bilder av mage og alle tre ultralydene vi har vært på. Venter en liten gutt - nyydelig!!!!

Lykke til!

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Så søt mage, noe annet enn min digre :-)

Jeg nevnte det for jordmor at jeg syntes jeg hadde fått stor mage, men hun bare gliste og sa at jeg tror du trives med det :-)

Stemmer det, liker å stryke og prate til vesla der inne jeg :-)

Skrevet

Ikke 6 mnd på vei? Jeg er 24 fullgåtte uker og er inne i 25. uka. Det er fire uker i en måned, og 24 delt på fire er seks. Så er jo 6 mnd på vei???

Skrevet

Så du går altså gravid i 10 måneder?

Du har nok ikke kommet til 6 måneder enda, er jo litt mer enn 4 uker i en måned. Og regner du fra første dag av siste mens har det nok ikke gått 6 måneder enda.

Skrevet

neida er ikke det vettu :)

er mere enn 4 uker i ei mnd. :)

du er ikke mere enn 5 og halv mnd på vei :)

man går 9 mnd og 8 dager gravid. 40 uker +2 dager.

Skrevet

som forklart over her så er det mer en 4 uker i en mnd. og vi går 40 uker+2 dager gravid ja:) Jeg har selv termin 26 juni og gidder ikke tenke at jeg er 6 mnd på vei før 26 mars.. Men synst egentlig det er ganske greit og bare telle uker jeg:) så når folk spør hvor langt jeg er på vei sier jeg bare at jeg er i uke 26:)

Skrevet

Kjempe fin mage.Selv har jeg termin 15 juli men er nok en god del større men så er det min 3 og da.

Skrevet

Ja, man går jo strengt tatt gravid i mer enn 9 mnd

Skrevet

det var en nett liten mage. godt å se at det ikke bare er meg som har liten mage.. er bare 19+2 i forhold til deg da, men er ikke så mye å se enda.. men synes det er greit jeg da.. jenta var helt normal i str. så langt og helt frisk.. bærer vist babyen langt og dypt ned i bekkenet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...