Gå til innhold

Da brukte han det igjen.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver gang vi krangler kommer han med argumentet: hva har du noen gang gjort for at vi skal få et godt sexliv? Og ja, jeg er ikke flink til å ta initiativet, være kreativ osv på det området. Og nå for tiden har jeg i tillegg hverken overskudd el glede av det....Så svar skyldig blir jeg jo da, og så er diskusjonen slutt! Så da hjelper det liksom ikke at jeg gjør ALT husarbeidet, har full oversikt og organiserer gjøremålene til hele familien, gjør nesten alle innkjøp og alltid lager middag når jeg er hjemme + jobber 100% turnus!!! Neida, han kan bare sitte ved pcn og tvn hele kveldene han, for jeg tar jo ikke initiativet til sex!!!!! Gud, så lei jeg er!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du sagt det til han da? at han sitter ved pcn og tvn? og at du gjør alt i huset? Jeg hadde i alle fall klikka i vinkel om jeg hadde fått den i fleisen.

Skrevet

Da får du si at hvis han hjelper mere til så vil du få mere overskudd også...

Skrevet

Ser jo ikke ut som det er sexen du klager på da, så da er jo det et ganske uvesentlig argument fra hans side. Snakk til ham, vet du har prøvd og at det er vanskelig, men be ham om å holde kjeft denne gangen om han ikke har noe vesentlig å si!!!

Ønkser deg masse lykke til :)

Skrevet

Hva med å lage en liste over alle tingene du gjør vs alle tingene han gjør og gi det til han? Kanskje han skjønner det da?

Skrevet

Hadde en saann mann selv. Jeg har bodd alene i 4 mnd naa.. Mener ikke at det er det rette for deg ogsaa altsaa, men for meg handlet det om aa bli behadlet med respekt og som medmenneske, at vi var likeverdige. masse lykke til

Skrevet

Så drit i å vaske klærne hans og lage mat til han da!! Slutt å organisere alt, ta kun det som gjelder deg.

Skrevet

Jeg hadde sagt at jeg ikke tente på latsekker. At du snart var klar for å ta iniativ til sex en annen plass.

Fryktelig slemt. Men fryktelig slemt og ikke minst usakelig av han å bruke dette mot deg i diskusjoner.

Skrevet

Takk for oppmunterende ord jenter! Er bare så dritlei for tida. Vet han er frustrert og deprimert fordi han mistrives på jobben og søker som en gal, uten napp! I tillegg har vi elendig økonomi for tiden, noe som også gnager! Så blir han sur fordi jeg ikke er like frustrert som ham! Men jo; jeg ER frustrert, men noen må faktisk få hverdagen til å fungere også!Har ikke samvittighet til å slutte å organisere alt, det har jeg prøvd! Da sender han jentungen på skolen uten matpakke og med skittent hår... Her forleden glemte han tilogmed svømmetreninga hennes, for de var så opptatt med tv-spill!!! Unnskylder seg med at han vil være sammen med barna derfor rekker han ikke oppvasken, men det han gjør med dem er å se på Utube eller spille tv-spill! Hva slags samspill er det da? Barna skal en uke på påskeferie til mormor, får manne meg opp til en ordentlig samtale med ham da....

Skrevet

Du kan jo fortelle ham at det skal godt la seg gjøre å ha et brasexliv om man ikke har et bra samliv utenfor senga...!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...