Gå til innhold

SF-mål uke 37........=)


Hvitkløver2020

Anbefalte innlegg

Jeg bare lurer på hvordan dere andre ligger ann jeg. Selv har jeg ifølge legen ligget på 32 cm siden uke 32+0, var hos legen i går,36+6 og hun skrev 32 cm på sjemaet... Ikke blitt noe større da på 5 uker?? hmm....=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var hos jordmor i går, i uke 36+3. lå da på 36 cm. Ligger jo over gjennomsnittet, men jordmora sier babyen følger sin kurve og at det ikke er noe grunn til bekymring. Var 33 cm i uke 32+5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde jo vere bra det da; siden den følger en kurve,ja=) Mitt mål har liksom flatet ut...var på ul på søndag og de sa ingenting om at noe var galt. Så det er nok bare jeg som tenker for mye på det...he he tyoisk gravide meg=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er vi altså fler som har litt lavere mål...blir spennende å se hvor stor ungene blir.Med min forrige gutt flatet målet ut på slutten, men jeg lå helt øverst på kurven hele tiden ellers. Han veide 4090gram og 53 cm..=) Lykke til alle sammen=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35+6 og SF-målet var 33.

Jeg har hele tiden ligget under den røde streken, men nå lå jeg over.

I uke 32 var målet på 28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist svangerskap lå jeg også på 31 i uke 36.. pia som kom ut var 3200, så håper på noe lignende denne gangene også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HI--her=)

Var hos jm på sykehuset i dag og da ble jeg målt til 34cm. 38+0 i dag så da er det midt på den røde streken=) Veldig spent på størrelsen til lillegutt nå ja! Storebror var 4090gram og 53cm=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...