millica*Stella04.02.08* Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 De siste dagene har jenta mi på seks uker plutselig fått problemer med å spise!!! Begynner som før også går det et par minutter så slipper hun puppen og hiver etter pusten og hoster!!?? prøver å legge henne til puppen igjen og det samme skjer igjen og igjen... hun blir bare mer og mer hysterisk og skriker og får derfor ikke i seg mer mat. Hun virker fortsatt veldig sulten og jeg ser at det er masse melk i puppen?? trenger hjelp!!!!!
Hildemor fra vest Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 Heisann..Har en gutt på samme aldersom som jenten din..Er hun tett i nesen?..Du vet at spebarn er nesepustere og da kan de ha vanskeligheter med å suge..En annen ting er at når melken strømmer på kan hun få problemer med å svelge unna og det kan gå i vrangstrupen og hun begynner å hoste.. Prøv å dryppe litt morsmelk eller saltvanns oppløsning i neseborene før du ammer.. Ønsker deg lykke til ;-)
♡ Jersey ♡ Skrevet 12. mars 2008 #3 Skrevet 12. mars 2008 Sånn har min 5 uker gamle gutt vært siden fødselen... Er visst kke noe uvanlig tror jeg. Min surkler generelt mye og var hos legen igår, de lyttet, og sa at det ikke var noe problem... Når han setter i halsen tar jeg han opp over skuldren i ett min før jeg legger han til igjen.. Da har han ofte roet seg, men er ikke alltid klar for å spise mer før etter ett par min til... Lar han styre det. Evt gir jeg han en pause og legger han til når han kommer på at han er sulten igjen...
millica*Stella04.02.08* Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. mars 2008 godt å høre at det er flere som har opplevd dette, ganske frustrerende... skal prøve med nesedråper, godt tips:) prøve å ikke la det stresse meg! takk takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå