~ Fru L ~ Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 Hei! Jeg prøver å planlegge årets påskemeny. Hva er greit å lage på en hytte med propanovn? Noen som har forslag til gode middager som er lette å lage? Da ville påskeharen bli veldig glad! :-)
Veslesnuppa Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 Vi hadde kun en liten propan-flaske på hytta da jeg var liten. Men husker at vi spiste supper og masse stekt fisk:) Pappa var flink til å fiske;) Propan-ovn er jeg ikke sikker på hva er,men går sikkert ann å lage alt mulig på den:) Gryteretter,spagetti og alt godt som kan kokes:) Hjemmelaget lapskaus eller fersk suppe med løksaus,nam nam:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå