Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg prøver å planlegge årets påskemeny. Hva er greit å lage på en hytte med propanovn? Noen som har forslag til gode middager som er lette å lage? Da ville påskeharen bli veldig glad! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde kun en liten propan-flaske på hytta da jeg var liten.

Men husker at vi spiste supper og masse stekt fisk:)

Pappa var flink til å fiske;)

 

Propan-ovn er jeg ikke sikker på hva er,men går sikkert ann å lage alt mulig på den:)

Gryteretter,spagetti og alt godt som kan kokes:) Hjemmelaget lapskaus eller fersk suppe med løksaus,nam nam:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...