Gjest Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 Når han sa at lever, milt, galleblære, magesekk og galleblære ser helt fint ut:) Føles jo som man får livet i gave! Ble veldig lettet...... Så da vet jeg ikke hvorfor jeg har vondt og føler et organ presse mot ribbeina, men det får jeg heller leve med til etter påske:) Ha en strålende fin dag!!
Gjest Skrevet 12. mars 2008 #3 Skrevet 12. mars 2008 Så bra at alt er fint. Herlig beskjed å få. Ha en strålende dag du også :-)
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 12. mars 2008 #4 Skrevet 12. mars 2008 å så koselig da :-) bra at alt sto vel til :-) er du langt på vei da?
Gjest Skrevet 12. mars 2008 #5 Skrevet 12. mars 2008 Jeg er ikke gravid:) Mine egne organer som ble sjekket hehehe:)
Meg + 2 prinsesser Skrevet 12. mars 2008 #6 Skrevet 12. mars 2008 G R A T U L E R E R meds spire snuppa! Hehehe Jada, dårlig humor fra meg.. Men så bra! Kan tenke meg det var en stor lettelse. Nå får du bare nyte påska og sende meg litt fødestøv;-)
Gjest Skrevet 12. mars 2008 #7 Skrevet 12. mars 2008 Takk Haldis:) Men du skal ikke føde før den 20. mars har jeg bestemt. Ikke senere enn det heller faktisk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå