M@no Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 Hei jeg lurer på hvilken vår og høstdress jeg bør velge til et barn som blir 1 år i mai. Det er så mange å velge i. Noen som har noen tips. Ønsker ikke å bruke mer enn ca 900,- på den da man vokser raskt ut av denne.
Turid Laila Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 Mini her blir 1 år i begynnelsen av juli. Han har fått ReimaTec-dress. Kostet 899,- på Barnas Hus. Kjøpte den litt stor, så håper den passer til høsten også
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 12. mars 2008 #3 Skrevet 12. mars 2008 Jeg har selv kjøpt troll vår/høst dress til jenta mi. Har ikke prøvd den enda,men hørt den er veldig bra. Betalte 899 på kidsfashion. Har reimatec vinterdress. Veldig fornøyd med den,ikke sikker på hvordan vår/høst dressene til reima er,men vil tro de er bra:)
Noensomvetmontro Skrevet 12. mars 2008 #4 Skrevet 12. mars 2008 Kjøpte for to år siden en Reflex vår/høst dress til kr 299 på Babyshop. Den har vært helt fantastisk. Har vært brukt 2 høster og 1 vår og ser knapt brukt ut enda jenta mi sliter skikkelig på tøy!
bobbi :-) Skrevet 12. mars 2008 #5 Skrevet 12. mars 2008 Har kjøpt lego sin vårdress til 699 hos kidsfashion.no. Har ikke brukt den mer en et par ganger, men synes den virker veldig bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå