bambi på isen Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 Er fadder for søskenbarnet mitt, han skal konfirmeres i mai!! Har ikke fått noe innbydelse enda, og jeg/vi må reise laaaangt for å komme dit, så vet ikke om jeg orker å betale 3-4000 i flybilett å bruke en hel dag reis for å komme dit!! Men jeg må jo gi han noe i gave!! Hvor mye "bør" jeg gi??
*bolla pinnsvin* Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 Tror jeg kommer til å gi for ca 1000,- til han jeg er fadder for, men det er jo bare en time med bil dit. Hadde jeg måttet bruke masse penger på reisen, så hadde jeg nok brukt mindre.
bambi på isen Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. mars 2008 Jeg har vært inne å sjekka flybilletter den aktuelle helga, koster meg 3600 for å reise ned, hadde egentlig tenkt å ta med en av ungene hvis jeg ble invitert, men det kan jeg jo bare glemme!! Tror nok jeg får finne en fin gave til han og sende i posten!!
yasmina Skrevet 12. mars 2008 #4 Skrevet 12. mars 2008 Med tanke paa hvor dere bor saa hadde jeg nok sendt noe i posten ja... Blir langt og dyrt. hadde lagt meg paa mellom 500 - 1000 kr avhengig av hvor naer du er dette fadderbarnet. Kankskje rundet oppver som kompensasjon for at du ikke kommer til aa delta. Skal dere hjem i sommere forresten ? Her ser det ut til at hele ferien gaar i vasken....
bambi på isen Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. mars 2008 Ja, vi skal hjem i sommer. Tror han får 6 ukers ferie også, hvis ikke han får 6 ukers ferie, så kan han jo dra på litt leverandør besøk derfra istedenfor, letter det en å reise her ifra!! Hva som skjer med deres ferie da?? Kan ikke du ta med deg ungene å reise hjem??
yasmina Skrevet 12. mars 2008 #6 Skrevet 12. mars 2008 Mannen faar mest sannsynligvis ikke ferie foer i september.... Blir nok en kjapp tur hjem paa meg men orker ikke vaere der alene saa lenge, hoygravid og med en toaaring som ikke sover om nettene. Har faatt flyforbud av legen min etter 10 juli... Vurderer faktisk aa bare ta en uke hjemme og bare ta eldstemann med meg og la mini vaere her sammen med sin pappa. Og saa kan mamma ta han naar han er paa jobb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå