Gå til innhold

Marsbeibisene fra Bergen


LadyLuck &

Anbefalte innlegg

Tenkte det kunne være gøy å lage en iste over hvem som har født og hvem som fremdeles går her....

 

 

 

Selv går jeg nå her enda, uten noe særlig tegn til at det skjer noe. Har termin i morgen den 13, men er nå forberedt på å gå gå en god stund over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

samme her..termin imorgen 13...lite som skjer.Med de to første gikk slimproppen med blod rett før riene kom dagen før.Føler og at denne gangen må eg gå over!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kjent noe tegn i dag da Sebo???

Her er det like rolig, nesten roligere enn på lenge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig rolig her og....har hoppalitt tau men ble bare pest og utslitt..he he.Kanskje vi nedkommer inatt..mange får jo rier plutselig om natten.Har med de to første fått rier tidlig morgen og kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg hadde termin 8 mars, og gutten min kom som en rakett natt til 7 mars:)

 

Gled dere jenter, det er bare helt fantastisk...

 

Han var 3355 gr og 50 cm 36 rundt hodet.

Han er så snill også (foreløbig da) , vil ha pupp hele dagen, skiter hele dagen også;) og sover mye. Men er selfølgelig mest opplagt om natten, noe som visst er vanlig for da skal visst melken være best.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde termin 5 mars og fødte en nydelig gutt 10 mars. Komle(rapeballer) anbefales med sex etterpå.... Fungerer helt ypperlig for å sette i gang fødselen:-)

kl 8.40 om morgenen hadde jeg 2 cm åpning, kl 9.33 var han ute så det gikk virkelig fort når det kom i gang...

Er 2 gangs fødende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...