Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 Shit... Denne graviditeten har vært et lite helvete fra begynnelsen til slutt. Har kastet opp hele tiden og vært sykemeldt siden jul. Synes jeg har vært gravid en evighet og ikke visst hvor jeg har skullet gjøre av meg. Plutselig gikk det opp for meg hvor utrolig fort det nå går til termin, og jeg har tusen ting jeg skal fikse.... Har ikke engang begynt å tenke på å finne frem ting fra forrige man, og ikke kjøpt en ting..... og nå er det påske og så går det slag i slag og formen blir jo ikke bedre.... Som vanlig skjønner jeg ikke at jeg må komme igang før det er for sent... Hehe, vel vel, det meste ordner seg til slutt da, men..... Flere som meg eller?
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 yepp ! 32 dager igjen og panikken kom for noen uker siden;-) NY BABY !!- litt sånn hva har jeg gjort og alt som må ordnes ;-) Det går over og ordner seg som alt annet... heeelt normalt ;-) Lykke til !
Hvitkløver2020 Skrevet 12. mars 2008 #3 Skrevet 12. mars 2008 Jeg skjønner hva du mener ja!! he he, det er jo litt slit å begynne å pakke frem og vaske alt igjen.. Jeg har fått det gjort jeg nå da, har oxo hvert sykemeldt..pga blødninger. Kaster opp og halsebrann, men men... Når bekkenløsningen meldte seg så ble det verre å få ting gjort. Med 2 åringen løpende rundt..kan man ikke gjøre alt man vil=) Er 37+0 i dag jeg...men ks om 13 dager...nedtelling for fullt her!! Hvor langt er du på vei?
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #4 Skrevet 13. mars 2008 HI her Er godt det er fler da. Følte plutselig så sterkt at jeg bare har holdt ut og ventet og ventet, og så skjønte jeg pluteslig at det er under syv uker til termin, og nå er det jo påske og når den er ferdig er det under 5, og da begynner det jo å bli veldig mærme... Lykke til alle sammen. Det blir rart å ha en liten baby igjen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå