♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥ Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 vet ikke hva jeg skal spørre om egentlig. Mannen min jobber 100% natt og noen uker syns jeg vi ser hverandre så innmari lite.. Har hørt flere som sier at det er noe du blir vant til, men det er akkurat det. Jeg vil ikke bli vant til å være uten mannen min. Men det er jo faktisk slik det blir...? flere som har det slik? Er så redd for at vi skal få et dårlig forhold pga at vi ser hverandre lite og at jeg blir "vant" med å klare meg alene med ungen vår.
Gjest Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 Ser dere ikke mye til hverandre når han jobber natt? Ettermiddag osv? Har jobbet natt selv og følte jeg fikk være mye sammen med familien siden en ikke jobber så mange netter og jeg sov på dagtid når resten var på jobb/bhg. Har en mann som jobber mye, men han tar med arbeidet hjem. Liker det bedre, men han jobber ikke når barna er våkne. Jeg jobber mye selv, og vi sitter på hver sin side av bordet. Må lage litt tid, og vi har en liten møtestund hver kveld over en kopp te eller vin:) Koselig. Kanskje jeg bare har blitt vant til det... Hvor ofte jobber han og hva gjør du på? Går en hjemme merker en jo mye bedre at partner jobber mye.
♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥ Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. mars 2008 Han begynner faktisk ganske tidlig på nattvakt , varirer ettersom turnus, men oftest i seks sju tida så da reiser han i fem seks tida.Også sover han enten til to, eller han står opp før men trenger da en blund før han reiser på jobb igjen. Så da er det igjen ca 3 timer med familien- det blir middag,rydding og oppvask. Litt leking med den lille og slappe av på sofaen. Nå har det vært ekstra ille den siste uka så sikkert derfor jeg legger ekstra godt merke til det.. Jeg går hjemme så kanskje derfor det merkes så godt.. jeg står opp med vesla,er med henne hele dagen,lager middag osv..
camilla^ Skrevet 12. mars 2008 #4 Skrevet 12. mars 2008 Min mann jobber 78% eller noe slikt, natt. Og jeg syns det er helt greit. Syns ikke jeg ser min mann lite. Noen netter er det litt kjedelig å tusle til sengs alene, mengår veldig bra det. Min søster har en mann som jobber 100% natt, og har ikke hørt at hun har klagd. Og han jobber også endel ett annet sted.
Gjest Skrevet 12. mars 2008 #5 Skrevet 12. mars 2008 Jeg begynte jo ikke før 22, og fra 0730 til 1400 - så jeg fikk mye tid:) Han har vel ofte hele dager fri da eller? Jeg merket mye mer av min manns jobbing da jeg var hjemme i permisjon. Det var jo i perioder dagens høydepunkt når han kom hjem, og han fikk føle det på kroppen selv da han var hjemme og jeg kom hjem. Spesielt ille var det når jeg var sliten fordi gutta ikke sov godt om natten eller var syke, men det går mye bedre nå når vi begge er i jobb og gutta er i bhg.
MammaTil-3-Prinsesser=) Skrevet 12. mars 2008 #6 Skrevet 12. mars 2008 Min mann går om morraen før barna våkner, og kommer hjem etter de er i seng, også om lørdagen fordi han holder på å bygge hus til oss på kveldene... begynte rett etter jul, og kommer til å holde på te jul igjen. Jeg er hjemme m alle tre hele dagen, og vi bor på en liten hybel nå mens vi bygger. Alt går ann.... =)
Sjefsmegga Skrevet 12. mars 2008 #7 Skrevet 12. mars 2008 Min jobba 100% natt for et par år sia...var ikke holdbart og jeg vente meg ikke til det..nå jobber han mye og er mye borte...vant og vant, jeg liker det ikke....så håper det blir slutt å det også...drømmen er å ha ham hjemme hver ettermiddag kl 16.30!
♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥ Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 12. mars 2008 hmm..okey. Ikke meningen å klage da.. Kanskje det bare er jeg som må skjerpe meg..
Sjefsmegga Skrevet 12. mars 2008 #9 Skrevet 12. mars 2008 Slett ikke, folk akn si hva de vil, men 100% nattarbeid er lite familievennlig, og det er faktisk ikke bra for helsa heller. Feks, når min er hjemme så er kveldene utrolig viktig, tida vi har sammen som kjærester etter ungene har lagt seg...det trenger man, de fleste i hvertfall. Ikke særlig morsomt å legge seg alene heller..med tanke på samlivet...når skal man da ha sex feks når man har unger som er våken dagtid?? Nattskift er en ting, da jobber man ikke natt hele tida..
♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥ Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 12. mars 2008 takk ugla du får frem mye av det jeg tenker på.. også hender det seg jeg jobber litt på kveldene, bare et par timer per kveld men det blir kanskje de få timene vi har sammen. Og ja- enda et godt poeng; NÅR skal man ha sex?? selvfølgelig er det dager han har helt fri, men hvis han f eks har to dager på og så en dag fri før han skal 2 dager på igjen så skjønner jeg at det er vanskelgi å snu om døgnet på en dag for så å snu det tilbake igjen. Er en uke på en turnus periode som er virkelig fin med flere dager fri og det er vel og bra, men kjedelig med alle de andre mindre fine ukene man må gjennom først. huff nå høres jeg klagete ut og det hater jeg, men tror jeg blir litt skremt fordi jeg er på god vei til å bli vant med å være alene og da blir jeg automatisk redd for at forholdet er på utur, men det trenger vel ikke å bety det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå