madde på pergo Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 Sist mensen begynnte 10 Februar. Det vil da si at jeg skal ha mensen i disse dager, ikke sant??? Jeg har kjent menstrasjonssmertene litt nå og da, men aldri fullt og helt som jeg pleier før mensen... Jeg har til og med mistet lysten på smågodt!!! Og det er ikke akkurat likt meg!!! Hihi...
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 Åååå så spennende!! På tide å teste;) Masse lykke til, krysser fingrene for deg!
madde på pergo Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. mars 2008 Hvordan går det med deg da? Hvor er du i syklusen?
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 12. mars 2008 #4 Skrevet 12. mars 2008 Går bra med meg:) Akkurat ferdig med TR omtrent, så ikke noe spenning her enda;) Når skal du teste?
madde på pergo Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. mars 2008 Testet akkurat nå... Vet ikke helt hvordan jeg skal tyde dette!!! Det er en billigstrimmel, og den ble utrolig svak positiv! Streken er der...tror jeg... ååå, hva gjør jeg nå! Usikker!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 12. mars 2008 #6 Skrevet 12. mars 2008 Åååå så spennende!! Svarte deg på den andre tråden og. Synes du skal kjøpe deg en CB digital og ta i morgen tidlig. MASSE lykke til, håper den lyser "Gravid" mot deg. Krysser fingrene for deg:)
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 12. mars 2008 #7 Skrevet 12. mars 2008 Er en liten tur innom og leser litt..hører ikke til her...Men uannsett; Da eg testet positivt med jenta i magen brukte eg strimler fra billigtester, og alle ble svak positive....ingen fikk en sterk strek... (eg dro på legekontoret for å få det bekrefta) Men de sier jo at en strek er en strek så eg tar sjansen på å si: GRATULERER!!! Masse lykke til=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå