Gå til innhold

NextBase, noen som har?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er batterilevetiden? Når man bruker den og ikke kan ha den koblet til tenker jeg på.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

å opp!

Skrevet

Noen må vel kunne svare på om batteriet holder en time eller ti????

Skrevet

Eller??

Skrevet

Vi er flere der skal på tur i påsken?? :-)

Snakkede med en butikk i DK ang. et annet merke. Han sagde at på de alm. billige modellerne var tiden ca. 2 timer??

-mannen skal undersøke på Smartclub idag, så kommer tilbake med info senere?

finner ikke ut av om vi skal ha en der kan lukkes (ser for mig at det er bedre på fly) eller en alm. (tror den er best i bil??)

Skrevet

Jeg hoppa på og bestilte en som ikke kan lukkes, fra smartclub. Var ikke så mange å velge i når jeg bare ville ha èn skjerm, og når jeg helst ikke ville ut med så mye penger.

Skal sitte 12,5 timer på tog, + 4 timer i bil (hver vei!) så hadde jo vært kjekt med litt batterikapasitet ja.

Skrevet

Hei

Jeg har hatt en thomsen med fast batteri den viker ca 2,5 timer. Men med den nye next base var det bare en time før batteriene var tom så det synes jeg ikke var noe bra. Det var oppladbare 2700(mph eller hva det er som står på de:)) så de skulle være kjempe bra ifølge butikken.

Skrevet

Oj shit, det var dårlig. Tror jeg må ringe smartclub og kansellere kjøpet jeg. :-o

Skrevet

Kan jo være det finnes bedre batterier, men ble ihverfall skuffet der jeg satt på flye.t hadde to sett batterier, men klarte ikke hele turer på 3 timer engang. Men i bil kan du jo bruke sigarett tenneren.

Skrevet

Blev anbefalt å kjøpe bedre batterier, de kostede 350,- måtte også ha høretelefoner.

Tror jeg venter til vi kommer til DK.

2 skjerme, m høre.. 2.5 timers batt. for 1100,-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...