LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 Hva er batterilevetiden? Når man bruker den og ikke kan ha den koblet til tenker jeg på.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. mars 2008 Noen må vel kunne svare på om batteriet holder en time eller ti????
Gjest Skrevet 12. mars 2008 #5 Skrevet 12. mars 2008 Vi er flere der skal på tur i påsken?? :-) Snakkede med en butikk i DK ang. et annet merke. Han sagde at på de alm. billige modellerne var tiden ca. 2 timer?? -mannen skal undersøke på Smartclub idag, så kommer tilbake med info senere? finner ikke ut av om vi skal ha en der kan lukkes (ser for mig at det er bedre på fly) eller en alm. (tror den er best i bil??)
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. mars 2008 Jeg hoppa på og bestilte en som ikke kan lukkes, fra smartclub. Var ikke så mange å velge i når jeg bare ville ha èn skjerm, og når jeg helst ikke ville ut med så mye penger. Skal sitte 12,5 timer på tog, + 4 timer i bil (hver vei!) så hadde jo vært kjekt med litt batterikapasitet ja.
mamma til c og d Skrevet 12. mars 2008 #7 Skrevet 12. mars 2008 Hei Jeg har hatt en thomsen med fast batteri den viker ca 2,5 timer. Men med den nye next base var det bare en time før batteriene var tom så det synes jeg ikke var noe bra. Det var oppladbare 2700(mph eller hva det er som står på de:)) så de skulle være kjempe bra ifølge butikken.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 12. mars 2008 Oj shit, det var dårlig. Tror jeg må ringe smartclub og kansellere kjøpet jeg. :-o
mamma til c og d Skrevet 12. mars 2008 #9 Skrevet 12. mars 2008 Kan jo være det finnes bedre batterier, men ble ihverfall skuffet der jeg satt på flye.t hadde to sett batterier, men klarte ikke hele turer på 3 timer engang. Men i bil kan du jo bruke sigarett tenneren.
Gjest Skrevet 12. mars 2008 #10 Skrevet 12. mars 2008 Blev anbefalt å kjøpe bedre batterier, de kostede 350,- måtte også ha høretelefoner. Tror jeg venter til vi kommer til DK. 2 skjerme, m høre.. 2.5 timers batt. for 1100,-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå