Gå til innhold

Hvor lenge modnes man?

Anbefalte innlegg

Skrevet

SIkkert er jævli teit spørsmål,men når jeg leser her om stikkinger i underlivet og slike ting får de fleste svar på at det er modning eller at hodet fester seg.

Hvor lang tid kan man modnes, for jeg har hatt dette så lenge nå, at jeg må være overmoden, det er dritvondt og er skikkelig lei av det, blir jo på gråten enkelte ganger når disse stikkingene kommer, de kommer når jeg reiser meg etter og ha sittet en stund, og nå i det siste når jeg sitter eller ligger i soffaen også...Har hatt det slik i 8 uker ca, varer modningen virkelig så lenge?

-uvitende rett og slett-

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt...ingen som har noe logisk å komme med?:)

Skrevet

jeg har gått sånn siden uke 30..er i uke 35 nå...så ja!! Modningen kan holde på lenge. Jeg var på riksen i går og hadde en cm åpning......og jeg har hatt mye kynnere og menssmerter i tillegg til disse stikkingene.Så du må nok bare smøre deg med tolmodighet...Men er du usikker på ting bør du ringe føden da. =)

Skrevet

nå har eg ei uke-6 dager igjenn og stikking og vonter når eg går fikk eg for ei uke siden ca! og man ser og eg føler at det er "rart" og gå! så det er/var modning sa jm. man kan kjenne ei slaks kribling/"stikking" tidligere men det er ikke modning! det er kjønslepper og blodet som presser på...man kan også gå med 1-3 cm opning lenge-flere uker..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...