nr 2 i magen;) Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 Har vært vrak de første månedene pga. redsel for å miste.(hatt litt blødninger....) den siste uken har den lille tulla begynt å røre veldig på seg, og jeg kan kjenne henne både fra inn og utsiden:) på ul i går var alt perfekt, og som nevnt over så tydet det på ei jente.:)føler på en måte at ting er litt mer konkret nå og at jeg plutselig føler på kroppen at jeg er gravid.... i dag morges når jeg våknet la jeg hånden over magen, og etter 10 sek ca kjenner jeg hun beveger seg:) gled dere alle som ikke har kjent liv ennå. det skjer plutselig!! ha en fin dag:)
Athele Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 ååå.. så koslig da... gleder meg veldig til å kjenne liv jeg også... Gleder meg til Ul på fredag!!! Hvor langt er du på veg?
nr 2 i magen;) Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. mars 2008 16 uker, så jordmora sa at til å være 1gangs så er jeg tidlig ute med å kjenne liv.... må tilbake om noen uker for ny ul, da det var litt tidlig å sette termin, men da får jeg bare sett nurket flere ganger:) hvor langt er du? lykke til på UL:)
maria isabell Skrevet 12. mars 2008 #4 Skrevet 12. mars 2008 så gøy da:) kjente det i uke 16 1 gangen eg også...nå er eg i uke 15 og kjenner noen bevegelser som ligner på de sist gang...herlig å være gravid i 4-5-6 mnd, det er den beste tiden ellers er det ikke fullt så gøy:) kunne gått gravid i 5 mnd leeeenge...magen er kjempefin,akkurat passe,sparkene er koselige,ikke slik som i 9 mnd...formen er bra,ikke så mye kvalm og bekkenløsningen har ikke tatt helt av:) gled deg over graviditeten din,det er noe av det fineste som finnes:)
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 12. mars 2008 #5 Skrevet 12. mars 2008 Så godt å høre at du føler deg roligere nå. Ikke noe er så slitsomt som å gå å bekymre seg hele tiden. Det er fantastisk når man begynner å kjenne små spark og dult i magen. Selv lå jeg i senga og lo høyt for meg selv i morges når jeg la hånden på magen og kjente tre fire raske spark mot håndflaten. Det er utrolig at han lever der inne i meg, gleder meg veldig til å se ham!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå