Kari-mor :) Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 Ser de har tilbud på en på OBS nå, men det er en "vanlig" sykkel med støttehjul. Er det litt voldsomt å begynne med for en 2 åring? MÅ de begynne med 3 hjulssykkel?
Gjest Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 Det finnes tohjulsykkler fra 2år. Min gutt er 3år og har en. Gutten min er ganske lang og han passer den akkurat. Om 2-åringen din aldri før har syklet så ville jeg kjøpt en 3 hjulsykkel først. Min gutt er veldig flink på sin 3 hjulsykkel(syklet siden 1år) - og jeg er glad han har lært å svinge før han fikk 2 hjul (eller 4 da) - for her går det fort unna.
Kari-mor :) Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. mars 2008 Hi,hi..kan tenke meg det gå unna ja. Kusina har en trehjulssykkel, men det virker som han synes den er kjedelig. Så i går var vi i en sportsbutikk og da skulle han absolutt sitte på en sykkel med 2 hjul og støtteben. Men det var pappan som ordnet med han da, så jeg vet ikke om han fikk føttene ned til pedalene. Vi får kanskje ta han med på en runde å se litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå