Gå til innhold

Jeg er helt i ørska for tida

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har søkt studier fra høsten av, men vet ikke om jeg kommer inn.

Er også arbeidsledig og søker jobber.

Vibrerer av forventning fordi jeg er så nysgjerrig på hva jeg skal gjøre fra høsten av + at det er litt vanskelig å søke jobb om man skal studere.

Hvordan gjør man slikt da? Søker man fulltidsjobber (når jeg ser noen ledige da) allikevel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke være ferievikar? Ringer du det lokale eldresenteret/pleiehjemmet er jeg ganske sikker på at du kan bli pleieassistent i flere uker i sommer. Her hvor jeg bor er det stor mangel på folk (i dette yrket) - og stillingsannonsene er ute både 3 og 4 gang.

Skrevet

Absolutt. Søk alt du kunne tenke deg, og søk av fullt hjerte. Det er ikke verre enn å si det fra seg om det ikke passer, og i alle fall er det søketrening og en ego-booster om du får jobben.

Skrevet

Ja, men det er ikke så mye ledig som jeg kan tenke meg bare for noen måneder her. Har jo til nå søkt alt jeg har lyst på, men uten særlige resultater. Mot sommeren får jeg jo kanskje et barnepassproblem også, hvertfall i barnehagens ferie.

Får vel bare fortsette å søke de jobbene jeg har lyst på da, uavhengig av evt fremtidige studier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...