Gå til innhold

gravid etter bruk av p-sprøyte..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg lurer på om det er noen av dere her inne som vet noe om å bli gravid etter langtidsbruk av p-sprøyte?

Jeg har brukt det i over 2 år, å nå fant jeg å min kjære ut at vi vil prøve å få barn. den siste sprøyta jeg tok var i aug. (den varte da i 3 mnd).

Jeg har enda ikke fått mensen, å lurer på om jeg må få mensen før jeg kan bli gravid? Eller får man eggløsning først å at jeg kan være befruktet å da ikke få mens?

Vist noen vet eller har erfaringer med dette er jeg takknemlig for all svar =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du.

P-sprøyte er en merkelig ting. Jeg gikk på p-sprøyte i ca 2 år, og ble gravid 4 mnd etter siste sprøyte. Jeg visste ikke da at jeg var gravid fordi jeg ikke hadde hatt mens. Så ja man kan bli gravid ved første eggløsning og dermed uteblir mensen. Siden det gikk så fort å bli gravid, begynnte jeg på p-sprøyte igjen etter fødselen. Den tok jeg 3 ganger, og ingenting etter dette. Nå har vi vært prøvere i over ett år.

Skrevet

så spennende å høre :) at det klaffer for noen rimelig raskt etter p - sprøyte bruk :) selv sluttet jeg i februar 08 og venter på mens ,, håper å bli gravid i løpet av året da :)

Skrevet

de sier at det kan være vanskelig å bli gravid etter bruk av p-sprøyte, leste seinest i går, at det kan gå opptil 2år...men, man skal jo ikke tro alt man hører/leser heller.

har ei vennine som har brukt p-sprøyte i flere år, og til dem klaffet det med en gang hun sluttet...er nok litt individuelt tror jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...