Lofotjenta og gull nr.5 på tur Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 Hei til dere!! Da var 1 trim over, og en ny etappe begynner.... ) Gleder meg, for nå er formen mye bedre!!
Rorrimamma Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 Bra å se det e fleire Lofotværinga hær! Velkommen
Sikkertforgammel Skrevet 12. mars 2008 #3 Skrevet 12. mars 2008 Hallo hallo =) Velkommen inn hit Stekk snart over på 3. tri æ, men kommer sikkert innom her førr å sjekke litt innimella =)
Lofotjenta og gull nr.5 på tur Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. mars 2008 Hei "Termin i juli". Ser du har termin i juli Fikk en sønn i fjor i juli, og det var en deilig tid...gled deg!! Godt og varmt....mmmm Ikke så deilig å gå høygravid i sol og varme, men det gikk jo... lykke til videre.... Tror det skal være noen lofotinger her inne ja.....
Lofotjenta og gull nr.5 på tur Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. mars 2008 "Jente i vente"... Heldiggrisen som snart er over på 3 tri.....du får ha lykke til du også... Er selv støtt og stadig innom flere tri, og leser/svarer.... Må få med meg det meste...... ))
Rorrimamma Skrevet 12. mars 2008 #6 Skrevet 12. mars 2008 Klarer såvidt å forestille meg hvordan det kan være å være høygravid på sommeren! Har en fra før jeg fikk på vinteren, og allikevel var varmen et mareritt da jeg var høygravid! Hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå