Tvi tvi :D Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 Vi håper såååå inderlig at vi klarer det denne mnd
Oliver-født-i-26-uke Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 Hei. Jeg hadde positiv EL test i dag og det var på tide=) Det er min dag 17 i syklus, vi er inne i pp 3 og jeg har ikke funnet EL tidligere...og det er jo ikke rart for jeg har kun testet meg tom den 15 dagen i syklus. Vi hoppet i høyet i går kveld men må nok til i kveld også for å være sikker....begynner å bli litt lei begge to og det skal bli godt med en pause. Føler veldig at det var full klaff i går kveld=) Lykke til alle sammmen, vi krysser fingrene for at spiren klorer seg fast og at vi får verdens flotteste julegave=)
kei80 Skrevet 12. mars 2008 #3 Skrevet 12. mars 2008 Hei Så spenndene!! er vel på 4pp nå! Begynte å teste EL for 4 dager siden.Er vel på dag 11 idag,håper på utslag 14 dag(det jeg pleier) Så moro at du fant din! Krysser for deg her
Gladjenta og bittelille spire Skrevet 12. mars 2008 #4 Skrevet 12. mars 2008 Jeg er ikke begynt med EL-testing enda, men jeg tror jeg hadde EL på søndag. Hadde mye utflod og vondt i magen. Ifølge en vanlig 28-dagers syklus skulle jeg hatt EL i går, men da kjente jeg ingenting. Men syklusene mine har hatt en tendens til å være 26-27 dager. Vi har hatt sex hver dag nå rundt EL så vi går for gull!!!!
tuppa prøvd lenge Skrevet 12. mars 2008 #5 Skrevet 12. mars 2008 jeg skal ha el rundt disse tider og fikk sterkt utslag på EL testen igår men er ikke helt sikker for jeg innbiller meg at den kan bli ennå litt sterkere.men i følge EL kalkulatoren så skal jeg ha EL i dag så jeg tror testen stemte så jeg hoppet i høyet i går kveld og gjør det idag også jeg er dritt nervøs!!jeg klarer ikke å tenke på noe annet enn sykluser og baby jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå