Gjest Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 DE FI SMÅ TRETTER Det var en gang fi små tretter som skulle til puters for å sele. For å komme til puters måtte de over ei bru, og under brua bodde den kugre diken. Først gikk den finste mitta over brua. "sliff, slaff, sliff, slaff," sa det. "Kven er det som fimper med tratta si på mi bru?" sa den kugre diken. "Det er berre den finste mitta som skal til puters og sele," sa den finste mitta. "No kjem eg og fir tatta di!" sa den kugre diken. "Å nei, fi ikkje meg, for etter meg kjem ei mye firre støtte," sa den finste mitta. "Ja vel, du får gå, da," sa den kugre diken, og så gikk den finste mitta. Så skulle den fellomste mitta over. "Sliff, Slaff, Sliff, Slaff," sa det. "Kven er det som fimper med tratta si på mi bru?" sa den kugre diken. "Det er berre den fellomste mitta som skal til puters og sele," sa den fellomste mitta. "No kjem eg og fir tatta di!" sa den kugre diken. "Å nei, fi ikke meg, for etter meg kjem ei mye firre støtte," sa den fellomste mitta. "Ja vel, du får gå, da," sa den kugre diken, og så gikk den fellomste mitta. Så skulle den firste støtta over. "SLIFF, SLAFF, SLIFF, SLAFF," sa det. "Kven er det som fimper med tratta si på mi bru?" sa den kugre diken. "Det er den firste støtta som skal til puters og sele," sa den firste støtta. "No kjem eg og fir tatta di!" sa den kugre diken. "Ja, berre kom, du," sa den firste støtta, "for eg har ein fimpestein i gatta, og med den skal eg buse knallane dine!"
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 Nei, nei. Den slutter sånn: Bare kom du, jeg har firberblader i batta! Hva synes dere om den, dere som er menn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå