Gå til innhold

I DAG ER EG 11 UKER!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

11+0. Ei uke til 12uker.rart.kan se ut som d går bra da:-) litt redd for ma da men.går enda og tenke på al de smertestilende eg tok. Skal på 1 kontrol på tirsdagen:-) e vl for tili og hør hjertelydn da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei!:)

er 11+0 i dag eg også! Teller ned til 12 uker :D , har me samme termindato kanskje?3.oktober :) nå begynner det å føles litt meir virkeleg det her fordi magen min begynner å sprette ut :) gleder meg til å få skikkeleg gravidmage:) lykke til :)

 

Skrevet

Jepp,termin 3okt ja,i følge ul. Føle magen bli stør og stør,og føle sjikeli nedpress.spesielt etter eg ha vært ut og gått. Skal på første kontrol på tirs.og fikk tim t ul idag, i april.leenge!

Skrevet

Misunner dere veldig. Ble flyttet tilbake to uker i går :( Så nå å jeg gå uke 6 og 7 om igjen :((

Vil så gjerne over i neste trimester og nyte den voksende magen :)

 

Lykke til jenter :)

Skrevet

Åh,d va litt kjipt da.men tiden går fort da.føles som d går sakte mang ganga men.plutseli ligg vi der og føder:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...