babysjuk82 Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 11+0. Ei uke til 12uker.rart.kan se ut som d går bra da:-) litt redd for ma da men.går enda og tenke på al de smertestilende eg tok. Skal på 1 kontrol på tirsdagen:-) e vl for tili og hør hjertelydn da.
viperjente24 Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 hei! er 11+0 i dag eg også! Teller ned til 12 uker , har me samme termindato kanskje?3.oktober nå begynner det å føles litt meir virkeleg det her fordi magen min begynner å sprette ut gleder meg til å få skikkeleg gravidmage:) lykke til
babysjuk82 Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. mars 2008 Jepp,termin 3okt ja,i følge ul. Føle magen bli stør og stør,og føle sjikeli nedpress.spesielt etter eg ha vært ut og gått. Skal på første kontrol på tirs.og fikk tim t ul idag, i april.leenge!
Gjest Skrevet 12. mars 2008 #4 Skrevet 12. mars 2008 Misunner dere veldig. Ble flyttet tilbake to uker i går Så nå å jeg gå uke 6 og 7 om igjen ( Vil så gjerne over i neste trimester og nyte den voksende magen Lykke til jenter
babysjuk82 Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. mars 2008 Åh,d va litt kjipt da.men tiden går fort da.føles som d går sakte mang ganga men.plutseli ligg vi der og føder:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå