Gå til innhold

jeg blør (er 7+2)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte så smått å blø i går kveld, kom litt mer i dag. Hvor stor tjangse har jeg for at skal gå bra? er veldig lei meg nå og klarer ikke å tenke på noe annet. Venter på å kunne ringe legen.

Noen som har noen trøstende ord?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig stor sjanse for at det går bra skal du se=)

Kommer jo selvfølgelig ann på mengden og hyppigheten. Pluss eventuelle smerter i magen.

Uansett: kontakt lege! Du får en sjekk, kanskje en tidlig UL.

Skrevet

Takk stolt mamma!!! Jeg har ikke vondt, så håper at det er et godt tegn.

Skrevet

*Stooor klem*

Skulle ønske jeg kan si at det helt sikkert går bra, men det er jo desverre en mulighet for at det ikke gjør det. Heldigvis er det mest vanlig at det går bra :-)

Selv har jeg opplevd begge deler. Første gangen mistet jeg, og andre gangen gikk det helt uten problemer etter tre-fire dager med friskt blod.

Du må inn til ultralyd for å sjekke om hjertet slår. En vanlig gu kan ikke fastslå om det er liv. Ellers må du bare prøve å stresse ned. (Ikke lett, jeg vet det.) Kroppen ordner opp på egen hånd, og det er ingenting du kan gjøre med det.

Skrevet

Umulig så si, jeg har opplevd både SA og bødninger i svangerskap der det har gått bra. Spørs jo på mengden selvsagt. Er det veldig tidlig så trenger man ikke få vondt heller.

Beste trøsten jeg kan gi deg er at NÅR det går galt så er det som regel noe galt med embryoet. Sansynligheten for at du beholder er også stor så ring lege og få ordnet deg en time du...de bør kunne se noe på UL nå i uke7, det så de hos meg i hvertfall.

KLem

Skrevet

Jeg hadde to slike episoder første 9 ukene da jeg var gravid. Sunn og frisk gutt i dag :D.

Skrevet

dette kan gå bra. da jeg blødde lette jeg som en gal i litteraturen jeg hadde tilgang til om natta. var masse der som tydet på at det var helt normalt.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...