Piamin Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 I går gikk Unge Mødre og Studio 5 med besøk fra unge mødre. Jeg tar opp Unge Mødre fordi denne babyen jeg har i magen liker å legge seg tidlig Har sett på det nå og i reklamepausen så jeg at noen av "mødrene" skulle komme i Studio 5. I GÅR!!! Noen som veit om Studio 5 går i reprise???
Hønemor30 Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 Det kommer en reprise nå kl 9-30, kanskje fra i går? Du kan jo se :-)
Piamin Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. mars 2008 Følger du med, eller? Jeg er sikkert litt for "gammel", men det er så koselig å se babyer. Jeg er førstegangs Hvor bor du?
Hønemor30 Skrevet 12. mars 2008 #6 Skrevet 12. mars 2008 He he, følger vel ikke med men ser på når det passer. Babyer er søte de :-) er på flyttefot fra akershus til burskerud, er du hen i landet?
Piamin Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 12. mars 2008 Hey! Jeg bor i Drammen Hvor vender dere nesa hen? Liker hun Line som er mammaen til Paolo så godt, skjønner du! Jeg vil også se så bra ut etter fødsel! Når har du termin?
Hønemor30 Skrevet 12. mars 2008 #8 Skrevet 12. mars 2008 Så kult, kongsberg skal vi bo. :-) ikke langt unna det. Jeg har termin 8 oktober, har en sønn fra før og jeg da :-)
Piamin Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 12. mars 2008 Det er ikke langt unna nei Nye fine veier! Hehe... Når flytter dere? Gammel er sønnen din? Vi får første 23. aug hvis alt går etter planen Ultralyd om en uke så da kan det jo hende det blir forandringer! Hum. Studio 5 står at skal begynne 10:30 nå! Men det sto 9:30 i sta??? Har du Get? For da har de surra - IGJEN!
Hønemor30 Skrevet 12. mars 2008 #11 Skrevet 12. mars 2008 Bor sånn delsvis der nå, men er fortsatt litt frem og tilbake litt salg av hus å sånn tar tid. Guttungen blir 4 han ja litt forandringer kan det vel bli, men terminen din er sikkert ikke så feil. Her har vi viasat, tror jeg det er. Og det kom ikke noe program her heller. Jobber du eller?
Piamin Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #12 Skrevet 12. mars 2008 Ja, jeg jobber. Eller, sm med bekken nå da.. Men mulig jeg skal i aktiv etter påske. Åh! Nå er det snart påske! Lammelår hos svigers... Hvorfor kommer dere flyttende til Kongsberg? Mannen er siv.ing. og skal jobbe i Kongsberggruppen?
Hønemor30 Skrevet 12. mars 2008 #13 Skrevet 12. mars 2008 he-he, neida mannen er tømrer og er fra kongsberg så det er nok grunnen. men vi snakkes vel igjen? skal logge meg av å komme meg i dusjen nå. Vi kan jo holde kontakten på pm..ha en fin dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå