Gå til innhold

Når gikk dere til legen?


muttepus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer med graviditeten:)

Første gang jeg var gravid, sprang jeg til legen med en gang, var så ivrig på å få bekrefte att jeg virkelig var gravid.

Denne gangen stoler jeg på CB jeg tok hjemme:)

Men jeg sitter egentlig også å tenker på når tid jeg skal komme meg til legen.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.

jeg har en fra før og da gikk jeg først til jordmor. tror jeg må ta en tur til legen snart da jeg jobber som sykepleier i en travel hverdag og føler allerde nå at jeg sliter. blir så fort sliten og er litt småkvalm. ddet er så fall for å få en sykmelding.

tror det kan være greit å vente ltt hvis det ikke er noe spes.ivertfall for min del. kjenn litt på det og ring og bestill time så du får den om et par uker. det er det jeg tenkte. er 5 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ikke det er noe spesielt så går de fleste mellom uke 8-12.

 

Jeg har vart hos legen for å få sykmelding pga av kvalme, men 25 mars skal jeg på første kontroll, da er jeg ca 8 uker:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte legetime på mandag, var da 4+2:) fikk time om 4 uker = 8+3:) har også bestilt time hos gyn , tidlig UL, når jeg er 7+6:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei å gratulere sååå mye!!!! :)

Jeg gikk til fastlegen min når jeg fant ut at jeg var gravid, var i min 5 uke da.

Jeg ringte først for å bestille time, å fortalte resepsjonsdamen hva det gjaldt. hun sa: det er ikke normalt å komme så tidlig til lege...blabla..og at jeg kunne få time i min 10- 11 uke. Jeg ble litt skuffet siden jeg aldri har vært gravid før...men ringte fastlegen min å fikk time noen dager etterpå. Han var kjempe hyggelig, å det var godt å prate med noen profesjonelle:D Jeg hat neste time 23.april hvor vi skal ta blodprøver,osv..å kanskje lytte etter hjertelyd;) så mitt råd..ring fastlegen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei=)