Gå til innhold

erfaring med xenical -

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor mye gikk du ned den første mnd.

jeg må inn i bunaden til mai. det er kun rundt magen den er trang.... kanskje det er håp for bikinisessongen også.

har jo fått såler til skoa nå, så da kan jeg begynne å gå tur igjen ihvertfall.

litt trim, sund kost og xenical. det MÅ fungere!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er dette xenical.....noe du får på resept??? Jeg og skulle begynt å forberede bikinisesongen,for her er det nok fett og ta av:-(((((((((

Skrevet

du får det på resept. må ha bmi på 31 tror jeg.

jeg fikk ikke hos legen fordi hun mente jeg skulle gå ned med lavkarbokost. noe jeg også skal, men litt vanskelig å legge om helt nå da jeg er midt i samlivsbrudd og stressa i forbindelse med flytting, skole og diverse.

jeg har kjøpt over nettet. litt dyrere, men det blir dyrt å måtte evt kjøpe tøy til konfirmasjon og bryllup også.

søk det opp i lommelegen.... et produkt som suger opp 30 % av fettet i maten.

Skrevet

jeg fikk xenical av legen. jeg gikk ned 7 kg på 2 uker, da tok han de fra meg, det gikk for fort. xenical går igjennom tarmene og skiller ut 30% av fettet du spiser,du må trene på siden av medisinen kombinert med ett sunt kostholdt. og drikke MYYYYYYYYYYE.. ellers får du en dundrenes hodepine.... det er også flerer medisiner man kan på på. reductil er en. nå er det kommet noe nytt også, reduxin. de skal være veldig god, billig og reseptfri. xenical er jo drit dyr.

Skrevet

reduxin - apoeket eller? løper og kjøper i dag jeg..

ja, dyrt, men akkurat nå må jeg fort ned. blir dyrt med nytt antrekk til bryllup og konfirmasjon..... har jo bunad.

Skrevet

det gikk fort ja. håper jeg har god effekt. håper det går 5 kg på mnd....

Skrevet

fler

Skrevet

Jeg har brukt i over to uker og ikke gått med noe !! er ganske skuffet:(

Spiser sunnere og prøver å gå en times tur hver dag, men er tydligvis ikke bra nok det jeg gjør..

Skrevet

har forstått det slik at det er forskjell på virkning. krysser fingra for at det virker for meg!!!!!!!!

Skrevet

Lykke til,!!:) jeg tror jeg skal spørre etter reduxin eller hva den andre heter den skal jo dempe sult og søt suget etter det jeg har hørt

Skrevet

den koster jo kun 1/10 del av prisen også. googlet det i stad. fant noe på lommelgen... bob bob. men hvorfor ikke prøve 70 kr. hva er det!

jeg skal innom å kjøpe et glass fram til jeg får xenicalen....

Skrevet

hvor får man kjøpt de pillene? på helsekost eller apotek?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...