Bella Swan Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 Er 7+2 i dag og merket i går kveld at det kom bittellitt blod på papiret. I dag har det kommet litt mer... sitter her å griner, har ikke lys tå miste spiren min... skal ringe til legen snart, får håpe jeg får komme inn til en skjekk....
veldig glad Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 gå til legen. sikkert ikke noe galt. lykke til da.
oss2=3,snart 4 Skrevet 12. mars 2008 #3 Skrevet 12. mars 2008 Det er veldig vanlig å blø litt. Jeg gjorde det i mitt forje svangerskap. Har i dag en velskapt nydelig jente på 9mnd. Men det er greit å kontakte legen, så får en sjekket opp. *Krysser fingrene for at alt går bra*
Bella Swan Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. mars 2008 Har vært hos legen nå.Livmormunnen var forsatt lukket, noe som var et godt tegn. Har tatt hcg prøve i dag og skal ta en ny en på fredag. Skal antagligvis på ultralyd på mandag, så da får jeg svar på hvordan det går med spiren i magen. Uff lenge å vente synes jeg....
sommermamma08 Skrevet 12. mars 2008 #5 Skrevet 12. mars 2008 Hei du På besøk fra 2.trimester her! Jeg hadde også en relativt stor blødning rundt uke 7. Blødde i ca 1 og 1/2 uke, både friskt, klumpete, mørkt og lyst blod. Var kjempe bekymret! Reiste til lege som tok hCG prøver med 3 dagers mellomrom. Første prøve viste 40 000 og neste 51 000 så det var en helt ok stigning. Fikk beskjed om at mange opplever blødninger så tidlig i svangerskapet og ofte er det ikke noe gale. Skulle det derimot være noe gale er dette en av kroppens egne måter å rydde opp i problemet på. Virkeligheten er hard og tøff mot oss innimellom! Så var jeg til jordmor i uke 13 og fikk høre hjertelyden.. Og UL i uke 20 som viste en frisk og fin liten gutt Ønsker ikke å gi deg falske forhåpninger, men positive tanker! Er selv en som tenker negativt med en gang noe ikke er som forventet.. Har i ettertid tenkt på om det kanskje var en tvilling jeg mistet? Ønsker deg all mulig lykke! Skal tenke på deg, og håper du får en positiv opplevelse! *klem!
mami78 Skrevet 12. mars 2008 #6 Skrevet 12. mars 2008 Jeg hadde også en liten blødning i uke 7. Var hos legen og tok innvendig ultra.Så et hjerte som slo. I dag(8+4) kom det litt brun utflod igjen. Håper dette ikke er farlig....Blir jo litt bekymret, men de sier at det går som regel bra...
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 12. mars 2008 #7 Skrevet 12. mars 2008 Jeg hadde også en blødning rundt uke 7 da jeg var gravid med sønnen min. Målte hcg hos legen med noen dagers mellomrom slik du skal gjøre. Hcg var stigende og alt var vel!! Han er i dag en frisk liten gutt på 2,5 år!! Hold motet oppe:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå