Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 7+2 i dag og merket i går kveld at det kom bittellitt blod på papiret. I dag har det kommet litt mer... sitter her å griner, har ikke lys tå miste spiren min... skal ringe til legen snart, får håpe jeg får komme inn til en skjekk....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gå til legen. sikkert ikke noe galt. lykke til da.

Skrevet

Det er veldig vanlig å blø litt. Jeg gjorde det i mitt forje svangerskap. Har i dag en velskapt nydelig jente på 9mnd.

Men det er greit å kontakte legen, så får en sjekket opp.

*Krysser fingrene for at alt går bra*:)

Skrevet

Har vært hos legen nå.Livmormunnen var forsatt lukket, noe som var et godt tegn. Har tatt hcg prøve i dag og skal ta en ny en på fredag. Skal antagligvis på ultralyd på mandag, så da får jeg svar på hvordan det går med spiren i magen. Uff lenge å vente synes jeg....

Skrevet

Hei du :)

På besøk fra 2.trimester her!

Jeg hadde også en relativt stor blødning rundt uke 7. Blødde i ca 1 og 1/2 uke, både friskt, klumpete, mørkt og lyst blod. Var kjempe bekymret! Reiste til lege som tok hCG prøver med 3 dagers mellomrom. Første prøve viste 40 000 og neste 51 000 så det var en helt ok stigning. Fikk beskjed om at mange opplever blødninger så tidlig i svangerskapet og ofte er det ikke noe gale. Skulle det derimot være noe gale er dette en av kroppens egne måter å rydde opp i problemet på. Virkeligheten er hard og tøff mot oss innimellom!

Så var jeg til jordmor i uke 13 og fikk høre hjertelyden.. Og UL i uke 20 som viste en frisk og fin liten gutt :)

Ønsker ikke å gi deg falske forhåpninger, men positive tanker! Er selv en som tenker negativt med en gang noe ikke er som forventet.. Har i ettertid tenkt på om det kanskje var en tvilling jeg mistet?

Ønsker deg all mulig lykke! Skal tenke på deg, og håper du får en positiv opplevelse!

*klem!

Skrevet

Jeg hadde også en liten blødning i uke 7. Var hos legen og tok innvendig ultra.Så et hjerte som slo. I dag(8+4) kom det litt brun utflod igjen. Håper dette ikke er farlig....Blir jo litt bekymret, men de sier at det går som regel bra...

Skrevet

Jeg hadde også en blødning rundt uke 7 da jeg var gravid med sønnen min. Målte hcg hos legen med noen dagers mellomrom slik du skal gjøre. Hcg var stigende og alt var vel!! Han er i dag en frisk liten gutt på 2,5 år!! Hold motet oppe:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...