Gå til innhold

Hmm... Noe på gang, eller bare lure-rier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

God morgen alle damer med baby i magen =)

Våknet halv 6 av det jeg tidligere har opplevd som mas-rier. Stod opp og gikk på do, da jeg har erfart at de ofte kommer av at jeg har luft i magen eller må bæsje (sorry :/). Fikk gått på do og fikk av meg det som var i magen. Da jeg skulle tørke meg fikk jeg litt blod på papiret. Kom fra skjeden. Så jeg mistenker at det var den såkalte tegningsblødningen. Hadde noen hyppige tak etter det, som ble voldsomme da jeg var oppe og gikk. Har prøvd å sitte i ro en 10 minutters tid nå, og da kommer takene med ca 7 min mellomrom, men er ikke så veldig vonde. Så er usikker på om jeg blir lurt IGJEN, eller om at det faktisk er noe på gang. Kjenner jeg nesten ikke vil ha noen forhåpninger, da jeg har trodd fødselen har vært i gang så mange ganger allerede den siste uken. Blir spennende å se utover dagen =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende får håpe det er noe på gang.Sender deg litt føde støv.Lykke til.

Skrevet

siden du blør så er nok fødsel nærme.Med min første blødde eg om morningen og fødte om kvelden.Med andremann blødde eg 1.5 døgn og så begynte fødselen....så du er nok nærme!!

Skrevet

Ja er nok igang nå ja. ENDELIG!!! 8 dager over terminen. Du er hjertelig velkommen nå lille vennen i magen :D

Riene kommer veldig hyppig når jeg er oppe og går, ca 3 min mellom. Men da er de endel kortere enn når jeg sitter i ro. Når jeg sitter kommer de med ca 6 min mellomrom. De er ganske sterke, slik at jeg må puste meg gjennom dem og blir best smertelindret ved å stå og ruge frem og tilbake. Men synes ikke de er så sterke at jeg bør skyndte meg til føden riktig enda. Tror jeg da, hehehe =)

Skrevet

To timer siden det siste innlegget! Hvordan går det???

Skrevet

Det går bra =) Ingen tvil om at det er fødsel på gang =)

Er nå 6 min mellom riene, og de varer fortsatt i ca 1 min. Kommer nok til å ta sin tid dette. Forrige fødsel brukte jeg sikkert 15 timer på de første 3 cm. Kommer neppe til å gå like treigt denne gangen, men skal avvente litt med å dra på sykehuset enda =)

Skrevet

Heldig grisen!! Lykke til da!

Skrevet

Håhåhåhå, jeg synes jeg fortjener det da, siden jeg er på min åttende dag over terminen ;p

Skrevet

Joda :o) Håper jeg ikke kommer lenge etter deg da! Misunnelig jeg da :o)

Skrevet

Åhhh nå ble jeg kjempeglad på dine vegne:):):) Lykke til Silje! Jeg er 4 dager over idag, og jeg vil også! Men veldig moro å se at det faktisk skjer noe med noen av oss som er over:)

Skrevet

Tusen takk Siv =) Deilig å tenke på at jeg snart skal få treffe den lille, selv om den verste innspurten er igjen...

Vi skal dra en tur på sykehuset nå for å få en sjekk siden jeg er andregangs og har 5-6 min mellom riene =)

Kommer forhåpentligvis tilbake med fødselshistorie imorgen eller på fredag =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...