Gå til innhold

Jeg vil ha pupper!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 29,men puppene mine har så og så ikke vokst noe i det hele tatt etter jeg ble gravid. Jeg er ganske liten og tynn og har alltid hatt små pupper hehe. Så når kommer de? Det lekker litt av og til, mest av den ene puppen spess den høyre,så det er da antydning til noe inni der hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æ e åsså velig liten å tynn, fikk ikke større puppa før helt på slutten, men det va da prinsessa ble født at dæm ble stor.2-3 daga etter fødseln så så dæm ut som silikon puppa, va så sinnsykt melkesprengt.

Men æ mista melka etter 3 uke, så da gikk dæm tilbake til normaln ijænn...

Skrevet

Du kan få mine! Jeg har alltid brukt a-cup, men så fort jeg ble gravid spratt puppene ut og vokste tre størrelser... Det er utrolig ekkelt å oppleve følelsen av hengepupper for første gang i en alder av 25 ;) Jeg savner de små puppene mine som aldri kom nær huden på magen og aldri var i veien. I tillegg er de fulle av strekkmerker, så jeg kan antagelig ikke bruke dyp utringning mer. Huff nei, store pupper er oppskrytt spør du meg.

Skrevet

Du kan få litt av mine også:) Her gjør de ikke noe annet enn og vokse Brukte D-cup før jeg ble gravid. Og er oppe i noe enda større nå.. Selvom mine var rimelig faste før jeg ble gravid. blir det spennende og se hva som skjer etter fødsel.. Sikkert bare noen skinnfiller igjen da tenker jeg.

Så store pupper er ingenting å strebe etter

Skrevet

Du må gjerne få litt av meg også. Er nå oppe i K-cup (G-cup til vanlig), og det finnes ikke akkurat flust av hverken vanlige eller amme-BH'er i den størrelsen. Men man må jo bare leve med de puppene man har. Heldigvis for alle, både med store og små, produserer man jo like mye melk uavhengig av størrelsen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...